Klacht Lavida Travel: Ze helpen je slecht/ niet terwijl ze tussen persoon zijn

Klachtnummer
# 393259
Gebruiker
Roos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We zijn al in contact met lavia travel vanaf 11-6-2019. Het zou 6-8 weken duren voordat ze ons zouden kunnen helpen. Nu inmiddels zijn we nog niks verder.
Ze zijn te laks om ergens achteraan te gaan. Ze zouden terug koppeling geven, ook dat wordt niet gedaan. Ze zijn super slecht bereikbaar. Elke keer krijgen we weer te horen; u hoort van ons..
Ook op mailtjes antwoorden ze niet meer.
Boek hier NOOIT je reis!!

Gewenste oplossing

Dat ze contant opnemen met ons en ons WEL het idee geven dat we ons willen helpen en er wat aan doen.
We willen ons geld terug die we extra hebben moeten betalen bij het vliegveld .

1 reactie

  1. Auteur
    Roos
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Lavida Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen