Klacht Lazaru.nl: Waardeloos bedrijf

Klachtnummer
# 588503
Gebruiker
inafwachtingvan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na ontvangst van de bestellings bevestiging geconstateerd dat het adres foutief is.
Direct getracht contact op te nemen, helaas na 10 mailtjes word ik nu gespamd met korting, maar oplossing ho maar.
Het bestelde product is betaald en wordt geleverd ergens tussen 27 maart en 4 april.
maar adres wijziging niet mogelijk.
Ook bestelling annuleren kan niet.
Bestelling is gedaan op 20 maart.
Ik vind deze procedure niet kunnen.
Hoe moeilijk moet het zijn om een week van te voren een adreswijziging door te voeren?

Gewenste oplossing

De bestelling naar het juiste adres of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lazaru.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lazaru.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen