Klacht LBB-Naber Makelaars: weigeren normaal excuus na (makelaars) blunders.

Klachtnummer
# 251524
Gebruiker
bennie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had voornemens een woning aan te kopen via LBB-Naber, waarbij een waardebepaling van mijn huidige woning zou worden betrokken. De optie die ik op de nieuw te bouwen woning had werd,zonder kennisgeving ingetrokken en de waardebepaling is nimmer verstrekt. De behandelaars spelen elkaar hiervan de zwarte Piet toe, waardoor het vertrouwen in deze NVM makelaar voor mij tot onder het nulpunt is gedaald.

De oplossing

Een nromaal excuus van beide behandelaars, zonder elkaar en mij een verwijt te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LBB-Naber Makelaars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LBB-Naber Makelaars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen