Opgelost door Le Chique Wonen: -

Louis Seize fauteuil

Al maanden bezig met mw. Van der Put over de louis Seize stoel. Zij is onbereikbaar, geen of late reacties op emails. Vorige week dinsdag zou de stoel in De Meern zijn aangekomen. IK heb gelukkig nog niet betaald. Op goed vrijdag zou deze in principe geleverd worden maar zij zou mij nog bellen hierover. Nooit meer gebeld. Wel zag ik later dat door Goede Vrijdag en Pasen de levering deze week zou gaan plaatsvinden. Vandaag 8 april en nog geen enkele reactie. De stoel staat nu al 1,5 week in De Meern. Normaliter moet dat er binnen een dag zijn. 6 april gebeld en gemaild. Weer een standaard bericht dat door persoonlijke omstandigheden geen contact mogelijk is behalve vanaf 16.00 uur. Voor vandaag heb ik een afspraak online moeten inboeken voor contact. Ben benieuwd of dat gaat lukken om 16.16 uur. Echt schandalig wat hier gebeurt. Ook nog Klarna die achter mij aanzit met betalen en de nodige extra kosten gezien de deadline van morgen. Ook hier reageer mw. Van der Put niet op ook omdat de factuur met 100 euro verlaagd zou worden. Geen contact mogelijk. Prachtige dingen te koop waar ik blij van werd maar een waardeloze site.

reageren en leveren

Le Chique Wonen
    Beste klachten kompas

Deze persoon probeert op slinkse, manipulatieve wijze ons aansprakelijk te stellen voor een miskoop die zij gedaan heeft bij een ander bedrijf. Wij hebben haar tijdig en veelvuldig op de hoogte gesteld dat haar bestelling deze week wordt geleverd. Mocht deze laster niet worden verwijderd dan doen wij onmiddellijk aangifte wegens (poging tot) afpersing en smaad.

Drs. Gilbert Williams
    Eigenaar Le Chique Wonen
    Le Chique Wonen
    Beste,

Afgelopen donderdag 15-04-2021 hebben wij doorgekregen dat de bestelling van mevrouw Geiger is geleverd.Zie ook de bevestiging in de bijlage. Bij deze de melding dat wat ons betreft de zaak is afgedaan. Graag ontvangen wij hiervan bevestiging.

Team Le Chique Wonen

Louis Seize fauteuil

Ook een klacht indienen over Le Chique Wonen?