Opgelost door Le Chique Wonen: -
Details
De klacht
Al maanden bezig met mw. Van der Put over de louis Seize stoel. Zij is onbereikbaar, geen of late reacties op emails. Vorige week dinsdag zou de stoel in De Meern zijn aangekomen. IK heb gelukkig nog niet betaald. Op goed vrijdag zou deze in principe geleverd worden maar zij zou mij nog bellen hierover. Nooit meer gebeld. Wel zag ik later dat door Goede Vrijdag en Pasen de levering deze week zou gaan plaatsvinden. Vandaag 8 april en nog geen enkele reactie. De stoel staat nu al 1,5 week in De Meern. Normaliter moet dat er binnen een dag zijn. 6 april gebeld en gemaild. Weer een standaard bericht dat door persoonlijke omstandigheden geen contact mogelijk is behalve vanaf 16.00 uur. Voor vandaag heb ik een afspraak online moeten inboeken voor contact. Ben benieuwd of dat gaat lukken om 16.16 uur. Echt schandalig wat hier gebeurt. Ook nog Klarna die achter mij aanzit met betalen en de nodige extra kosten gezien de deadline van morgen. Ook hier reageer mw. Van der Put niet op ook omdat de factuur met 100 euro verlaagd zou worden. Geen contact mogelijk. Prachtige dingen te koop waar ik blij van werd maar een waardeloze site.De oplossing
reageren en leverenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.