Opgelost door Le Chique Wonen: -

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 532143
Gebruiker
Louis Seize fauteuil
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al maanden bezig met mw. Van der Put over de louis Seize stoel. Zij is onbereikbaar, geen of late reacties op emails. Vorige week dinsdag zou de stoel in De Meern zijn aangekomen. IK heb gelukkig nog niet betaald. Op goed vrijdag zou deze in principe geleverd worden maar zij zou mij nog bellen hierover. Nooit meer gebeld. Wel zag ik later dat door Goede Vrijdag en Pasen de levering deze week zou gaan plaatsvinden. Vandaag 8 april en nog geen enkele reactie. De stoel staat nu al 1,5 week in De Meern. Normaliter moet dat er binnen een dag zijn. 6 april gebeld en gemaild. Weer een standaard bericht dat door persoonlijke omstandigheden geen contact mogelijk is behalve vanaf 16.00 uur. Voor vandaag heb ik een afspraak online moeten inboeken voor contact. Ben benieuwd of dat gaat lukken om 16.16 uur. Echt schandalig wat hier gebeurt. Ook nog Klarna die achter mij aanzit met betalen en de nodige extra kosten gezien de deadline van morgen. Ook hier reageer mw. Van der Put niet op ook omdat de factuur met 100 euro verlaagd zou worden. Geen contact mogelijk. Prachtige dingen te koop waar ik blij van werd maar een waardeloze site.

De oplossing

reageren en leveren

2 reacties

  1. Auteur
    Le Chique Wonen
    Datum
    Beste klachten kompas

    Deze persoon probeert op slinkse, manipulatieve wijze ons aansprakelijk te stellen voor een miskoop die zij gedaan heeft bij een ander bedrijf. Wij hebben haar tijdig en veelvuldig op de hoogte gesteld dat haar bestelling deze week wordt geleverd. Mocht deze laster niet worden verwijderd dan doen wij onmiddellijk aangifte wegens (poging tot) afpersing en smaad.



    Met vriendelijke groet,

    Drs. Gilbert Williams
    Eigenaar Le Chique Wonen
  2. Auteur
    Le Chique Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Afgelopen donderdag 15-04-2021 hebben wij doorgekregen dat de bestelling van mevrouw Geiger is geleverd.Zie ook de bevestiging in de bijlage. Bij deze de melding dat wat ons betreft de zaak is afgedaan. Graag ontvangen wij hiervan bevestiging.

    Met vriendelijke groet,

    Team Le Chique Wonen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Louis Seize fauteuil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Le Chique Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen