Klacht Le Chique Wonen: Bedriegers

Blauwestoel

Stoel gekocht via site en betaald via ideal.
Niets ontvangen telefonisch geen contact kunnen krijgen. Via email een keer reactie dat het in bestelling is en over 5 dagen binnen is en nog na 14 dagen steeds niet ontvangen. Ik wil het geld terug gestort hebben. Geen geld terug ontvangen. En daarna geen reactie via mail en via telefonisch.

Geld terug laten storten

Le Chique Wonen
    Aan mevrouw [naam verwijderd door moderator]
    Geachte mevrouw goedemorgen
    Naar aanleiding van uw klacht op klachtencompas
    Bedriegers

Graag attentie voor het volgende
    Zie bericht klachtencompas post.nl bijlage en onze foto"s bijlage via lechiquewonen@gmail.com

Dit is de reden waarom u uw kindertroon
    nog niet is afgeleverd <<<
    1x Barok kindertroontje Little Princess zilver zee blauw

Besteldatum:08-08-2018
    Bestelnummer:1640

Daarom bieden wij drie optie"s aan onze klanten

OPTIES
    optie 1 Levering via onze eigen transporteur "" zodat de meubels in goede staat worden afgeleverd ""en dat neemt tijd in beslag het moet in zijn schema passen<<<

Optie 2 leverancier levert de meubels bij ons af huisadres"de Meern en het product wordt goed verpakt en via parcel afgeleverd dan gaat het product niet van Depo naar Depo waar het dan fout gaat !!!
    Afgelopen week getracht een stoeltje te leveren via transportbedrijf tot nu toe nog goed gegaan morgen komt deze bij de klant aan wij zijn heel benieuwd of deze nu goed wordt afgeleverd??

Optie 3 Mogelijkheid om zelf product te komen afhalen dit laatste gaat wel op afspraak...

Mijn vraag aan u bent u in tussen voorzien van uw product en wilt u uw het verschuldigde bedrag op uw rekening...
    dan zie ik graag van u een herstelformulier tegemoet,,,

Als u toch nog uw kindertroon wilt ontvangen dan ontvang ik graag,,,
    de datum en de tijdstip Wanneer de stoel bij u kan worden afgeleverd....deze is voorradig....... Als u een bevestiging wilt omtrent uw onzekerheid dat wij bedriegers zijn ?? wil ik u verzoeken om contact op te nemen met onze leverancier

Met vriendelijke groet

Suzan van der Put
    Afd marketing/styliste
    Tel: 06-57768148
    Emaillechiquewonen@gmail.com
    Email:lechiquewonen@yahoo.com
    Email:info@lechiquewonen.nl
    Bereikbaar van maandag tot vrijdag
    10:00 tot 14:00
    14:00 tot 16:00

Drs. Gilbert Williams
    Eigenaar Le Chique Wonen

Blauwestoel
Een mail terug gekregen na de klacht bij le chique wonen: 3 opties van hun:1 wachten totdat le chique wonen tijd heeft het te bezorgen. 2 was verzenden en kapot aankomen. 3. Na produkt ontvangst kan binnen 14 dagen geld retour. En als je zelf wilt, kun je op afspraak ophalen. Ik heb vele keren gebeld, en niemand neemt op.

Ook een klacht indienen over Le Chique Wonen?