Klacht Le Chique Wonen: Bestelling in januari 2017 (nu juli 2017) nog geen geld terug en levering blijkt niet mogelijk.

Marloes...

Ik heb op 25 januari 2017 een industrieel tafeltje besteld en betaald in de webshop van Le Chique Wonen. Na maanden heen en weer mailen over problemen met de levering, bestelling, voorraad en het vervoer heb ik zelf contact op genomen met de leverancier waar Le Chique Wonen zaken mee doet en kreeg ik te horen dat het tafeltje niet geleverd zal worden voor die prijs aan Le Chique Wonen (omdat hij duurder is) en er vanaf nu door de leverancier ook besloten dat er geen zaken meer worden gedaan met Le Chique Wonen. Er is overigens door Le Chique Wonen nooit iets betaald aan de leverancier dus ik zou gewoon mijn geld moeten kunnen terugkrijgen.
Ik heb dit Le Chique Wonen laten weten, ik hoef mijn tafeltje niet meer te hebben na een half jaar wachten en wil graag mijn geld terug. Helaas heb ik op ongeveer 6 mails met het verzoek het bedrag terug te storten geen reactie gehad in de afgelopen twee maanden en wacht is dus nog steeds op mijn geld.

Terugstorten van het betaalde bedrag voor de tafel op 25 januari 2017.

Ook een klacht indienen over Le Chique Wonen?