Klacht Le Chique Wonen: Geen levering van het verkochte product en slechte communicatie van le chique wonen.

Evivangenechten

Ik heb een bestelling geplaatst van een fuschia zilver barok stoel twv 107,50 euor (incl verzendingskosten) op 03 maart 2018. Tot heden is deze nog steeds niet geleverd. ik heb meermaals gemaild over hoe het nu zat met de levering. Telkens kreeg ik een uitvlucht over vertraging van het schip, van de post,... Geen concrete datum met verzending of levering. Op de laatste mail antwoorden ze gewoon niet. Geen levering van de stoel en geld teruggeven doen ze ook niet.

Bedrag stoel terug storten of levering van de stoel en onmiddelijk met traceergegevens.

Waarom reageert u niet?
    Geachte mevrouw goedemorgen
    U geeft aan dat u geen contact heeft gehad er is namelijk een bericht verstuurd via gmail
    omtrent uw bestelling bestelnummer 1590

In ons laatste bericht geven wij aan dat uw bestelling via postnl zal worden geleverd alleen komen de verzendkosten omstreeks de € 100,00 Belgie

Nu lees ik in deze klacht dat u een ander adres aangeeft namelijk S-HERTOGENBOSCH
    als u op dit adres verblijft kunnen we de stoel daar afleveren...

Graag verneem ik van
    Team Le chique wonen

Suzan van der Put
    8 mei
    aan evivangenechten
    Geachte mevrouw goedemorgen

Graag attentie voor het volgende

Heeft u dit bericht wel ontvangen ??? zie onderstaande

Dit bericht is naar u verstuurd via Zopim

Hierbij zal ik u ook aan geven dat wij bezig zijn met diverse leveringen
    en gaan wij er van uit dat u de stoel op korte termijn kan verwachten via koerier ....

Suzan van der Put
    Afd marketing/styliste
    Tel: 06-57768148
    Evivangenechten
    Ik woon nog steeds in de Wateringstraat in België. Ik kon anders geen klacht ingeven, als de stoel sneller geleverd kan worden in Nederland, kan ik een adres doorgeven in Nederland, maar de laatste berichtgeving waar u t over heeft is van 12 juni intussen een maand geleden. De stoel is nog steeds niet verzonden als ik t zo kan lezen. Als dit gaat over verzendingskosten dan moet u hiervooor een mail sturen dat ik een Nederlands adres doorsturen en niet gewoon afwachten tot ik t zo laat. Wat moet ik nu doen, gewoon wachten tot u de stoel verstuurt of een adres doorgeven in Nederland waarbij ik verwacht dat de stoel binnen een week zal zijn.
    ????
    Geachte mevrouw goedemiddag
    Bedankt voor uw bericht

Kunt u aan geven op welk adres in Nederland kan worden afgeleverd<<<
    Graag verneem ik van u het juiste adres
    U kunt de gegevens naar ons mail adres sturen

Team Le chique wonen

Evivangenechten
    Ik heb t adres in Nederland zojuist doorgemaild en hoop deze week mijn stoel te ontvangen.
    Evivangenechten
    Mail verstuurd met vraag naar exacte verzenddatum, geen antwoord! Mijn contactpersoon op het Nederlandse adres vertrekt eind volgende week op vakantie en kan nadien een maand lang de stoel niet ontvangen. Ik heb le chique wonen hiervan op de hoogte gesteld, wedereens geen antwoord. Stort gewoon mijn geld terug, er bestaat klaarduidelijk geen fatsoenlijk bedrijf.
    Evivangenechten

Intussen weer 5 dagen later, geen antwoord en geen stoel. U moest t leveren op volgend adres Broekhuizen tav Tamara van Rooijen
    Dragonder 7A
    5554GM Valkenswaard voor het einde van deze week. Wss weer de tijd laten verlopen en dan zeggen nu gaat het niet meer. Heb sinds feb talloze dingen in nederland besteld ,telkens binnen de week wordt dit geleverd.

Geachte mevrouw goedemiddag

Als het goed is moet uw bestelling al zijn geleverd of wordt deze in een deze dagen bij u afgeleverd??? in Nederland

Omtrent mijn leverancier op vakantie was
    ( er is standaard naar al onze klanten dit bericht verstuurd )

Zeer geachte klant:

Houdt u aub rekening met een langere levertijd vanwege de vakantie periode. Bij voorbaat dank voor uw begrip.

Team Le Chique Wonen

Ik neem contact op met mijn leverancier en laat u de status zo snel mogelijk weten

Team Le Chique Wonen
    Evivangenechten
    Ik heb nog niks ontvangen en ook geen mail gehad. Ik ben benieuwd of ik de stoel ontvang deze Week. Laat ons hopen na een dik half jaar van wel.
    Evivangenechten
    Enig idee van de status van de stoel, mss track and trace nummer?
    Evivangenechten
    Weer bijna week verstreken zonder antwoord, stort nu gewoon mijn geld terug dat ik een andere stoel kan bestellen want dit is een straatje zonder eindje. Ik snap echt waarom u site nog online kan staan, dit is gewoon geen service en duidelijk bedrog.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren