Klacht Le Chique Wonen: Geen levering van het verkochte product en slechte communicatie van le chique wonen.

Evivangenechten

Ik heb een bestelling geplaatst van een fuschia zilver barok stoel twv 107,50 euor (incl verzendingskosten) op 03 maart 2018. Tot heden is deze nog steeds niet geleverd. ik heb meermaals gemaild over hoe het nu zat met de levering. Telkens kreeg ik een uitvlucht over vertraging van het schip, van de post,... Geen concrete datum met verzending of levering. Op de laatste mail antwoorden ze gewoon niet. Geen levering van de stoel en geld teruggeven doen ze ook niet.

Bedrag stoel terug storten of levering van de stoel en onmiddelijk met traceergegevens.

Waarom reageert u niet?
    Geachte mevrouw goedemorgen
    U geeft aan dat u geen contact heeft gehad er is namelijk een bericht verstuurd via gmail
    omtrent uw bestelling bestelnummer 1590

In ons laatste bericht geven wij aan dat uw bestelling via postnl zal worden geleverd alleen komen de verzendkosten omstreeks de € 100,00 Belgie

Nu lees ik in deze klacht dat u een ander adres aangeeft namelijk S-HERTOGENBOSCH
    als u op dit adres verblijft kunnen we de stoel daar afleveren...

Graag verneem ik van

8 mei
    aan evivangenechten
    Geachte mevrouw goedemorgen

Graag attentie voor het volgende

Heeft u dit bericht wel ontvangen ??? zie onderstaande

Dit bericht is naar u verstuurd via Zopim

Hierbij zal ik u ook aan geven dat wij bezig zijn met diverse leveringen
    en gaan wij er van uit dat u de stoel op korte termijn kan verwachten via koerier ....

Afd marketing/styliste
    Tel: 06-57768148
    Evivangenechten
    Ik woon nog steeds in de Wateringstraat in België. Ik kon anders geen klacht ingeven, als de stoel sneller geleverd kan worden in Nederland, kan ik een adres doorgeven in Nederland, maar de laatste berichtgeving waar u t over heeft is van 12 juni intussen een maand geleden. De stoel is nog steeds niet verzonden als ik t zo kan lezen. Als dit gaat over verzendingskosten dan moet u hiervooor een mail sturen dat ik een Nederlands adres doorsturen en niet gewoon afwachten tot ik t zo laat. Wat moet ik nu doen, gewoon wachten tot u de stoel verstuurt of een adres doorgeven in Nederland waarbij ik verwacht dat de stoel binnen een week zal zijn.
    ????
    Bedankt voor uw bericht

Kunt u aan geven op welk adres in Nederland kan worden afgeleverd<<<
    Graag verneem ik van u het juiste adres
    U kunt de gegevens naar ons mail adres sturen

Evivangenechten
    Ik heb t adres in Nederland zojuist doorgemaild en hoop deze week mijn stoel te ontvangen.
    Evivangenechten
    Mail verstuurd met vraag naar exacte verzenddatum, geen antwoord! Mijn contactpersoon op het Nederlandse adres vertrekt eind volgende week op vakantie en kan nadien een maand lang de stoel niet ontvangen. Ik heb le chique wonen hiervan op de hoogte gesteld, wedereens geen antwoord. Stort gewoon mijn geld terug, er bestaat klaarduidelijk geen fatsoenlijk bedrijf.
    Evivangenechten

Intussen weer 5 dagen later, geen antwoord en geen stoel. U moest t leveren op volgend adres Broekhuizen tav Tamara van Rooijen
    Dragonder 7A
    5554GM Valkenswaard voor het einde van deze week. Wss weer de tijd laten verlopen en dan zeggen nu gaat het niet meer. Heb sinds feb talloze dingen in nederland besteld ,telkens binnen de week wordt dit geleverd.

Geachte mevrouw goedemiddag

Als het goed is moet uw bestelling al zijn geleverd of wordt deze in een deze dagen bij u afgeleverd??? in Nederland

Omtrent mijn leverancier op vakantie was
    ( er is standaard naar al onze klanten dit bericht verstuurd )

Zeer geachte klant:

Houdt u aub rekening met een langere levertijd vanwege de vakantie periode. Bij voorbaat dank voor uw begrip.

Team Le Chique Wonen

Ik neem contact op met mijn leverancier en laat u de status zo snel mogelijk weten

Team Le Chique Wonen
    Evivangenechten
    Ik heb nog niks ontvangen en ook geen mail gehad. Ik ben benieuwd of ik de stoel ontvang deze Week. Laat ons hopen na een dik half jaar van wel.
    Evivangenechten
    Enig idee van de status van de stoel, mss track and trace nummer?
    Evivangenechten
    Weer bijna week verstreken zonder antwoord, stort nu gewoon mijn geld terug dat ik een andere stoel kan bestellen want dit is een straatje zonder eindje. Ik snap echt waarom u site nog online kan staan, dit is gewoon geen service en duidelijk bedrog.
    Evivangenechten
    Weeral veel tijd verstreken zonder antwoord.
    ???
    Evivangenechten
    Nog steeds aan t wachten, ik snap echt niet dat dit in deze tijd nog kan.
    Nog steeds geen reactie!
    ???
    Aan mevrouw van genechten
    Geachte mevrouw goedemiddag
    Wat betreft uw bestelling u heeft deze toch betaald via creditcard ??
    Als het goed is bent u verzekerd en heeft u het verschuldigd bedrag al ontvangen?
    Blijkt dit niet zo te zijn dan zullen wij contact opnemen met de creditcard maatschappij
    en dit voor u in orde maken wilt u toch uw product ontvangen dan kunt u contact opnemen met mijn leverancier van het magazijn waar uw product staat tel nr zullen wij via mail versturen..

met vriendelijke groet

Evivangenechten
    Ik vind dit niet kunnen, wat een reactie isdit nu? Nee ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen. Wat ik wou toen ik die bestelde, was dat hij geleverd werd. En nu blijkt dat u gewoon u geld houdt en dat de verzekering van mijn visa maar mijn geld moet terugbetalen. U heeft mijn geld en mijn stoel, dus u moet mijn geld teruggeven of de stoel verzenden. U verkoopt nog steeds online producten, dus u bedot nog elke dag mensen. Dit kan toch gewoon niet.
    Geachte mevrouw goedemiddag
    Allereerst bedotten wij de boel niet (zie onze laatste review klant heeft product ontvangen)
    er is eerst contact opgenomen met het creditcard bedrijf omtrent er via ons bedrijf en via bedrijf creditcard betalingen worden voldaan dan ontvangt u dubbel het bedrag....

Uw bestelling wordt dus geannuleerd en u ontvangt uw geld via creditcard
    via mail ontvangt u alle informatie

Drs. Gilbert Williams
    Eigenaar Le Chique Wonen
    Evivangenechten
    We zijn intussen half jaar na een bestelling van een stoel en die stoel is nog steeds niet in mijn bezit, dus volgens mij is dat wel de boel bedotten. En het geld staat ook nog steeds niet op mijn rekening ook al vraag ik sinds mei om mijn geld terug te storten. Dit is dus diefstal. Mijn geld is nog steeds bij u en ik voorspel nu al dat ik mijn geld deze maand zeker niet te zien krijg. Als t voor half oktober niet op mijn rekening staat, garandeer ik u dat ik op elke site mogelijk mijn ervaring met uw frauduleuze handel deel. Ik geloof niet meer in praatjes, het afgelopen half jaar heeft u genoeg beloofd en gezegd en ik blijf met niks achter.
    Evivangenechten
    Mijn geld nog steeds niet terug
    Geld nog niet terug.
    Geld nog niet terug
    Evivangenechten
    Geld nog steeds niet terug
    Nog steeds mijn geld

Besteldatum:03-03-2018
    Bestelnummer:1590
    Betaalmethode:Visa

1x Barok stoel venetië zilver Fuchsia

op de foto staat afgebeeld zilver roze en u heeft besteld zilver fuchsia ??

Mijn vraag is heeft u de stoel in de kleur roze foto 1 besteld of in de kleur roze op de foto 2 op uw bestelling in account staat namelijk de foto 1

SALE BST ROZE.jpg

Zilver roze

208758529-eetkamerstoel-barok-zilver-frame-fuchsia-stof.jpg

Zilver fuchsia

FB_IMG_1496077430536.jpg

zie 2e van rechts dat is de kleur fuchsia

Mijn vraag gaat u voor de stoel die u heeft besteld dan neem ik contact op met Jacco
    die uw gaat uw stoel leveren....<<<

FDO

Bezoekadres/magazijn:
    J.P. Broekhovenstraat 26
    8081 HC Elburg
    (bezoek uitsluitend op afspraak)

Gaat u voor de betaling

Dan moet u zelf contact opnemen met uw creditcard bedrijf...

ER is contact opgenomen met de bank Betaling retour is niet mogelijk via dit systeem als u uw geld terug wilt moet dat via uw eigen Creditcard maatschappij contact op nemen
    U kunt een charter back indienen omtrent de betaling op 3 maart was is dit niet meer mogelijk
    Creditcard maatschappij bied u dan een betwisting aan en vraagt aan ons deze aan te geven of het product is geleverd of niet><<<<

Als wij dan aan geven aan hun en wij gaan niet in betwisting ontvangt u uw geld terug...
    zie ook onze mail lechiquewonen@gmail.com

Met vriendelijke groet

Afd marketing/styliste
    Tel: 06-57768148
    Emaillechiquewonen@gmail.com
    Email:lechiquewonen@yahoo.com
    Email:info@lechiquewonen.nl
    Bereikbaar van maandag tot vrijdag
    10:00 tot 14:00
    14:00 tot 16:00

Drs. Gilbert Williams
    Eigenaar Le Chique Wonen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren