Klacht Le Chique Wonen: Internetoplichting

Martin 523

Le chique wonen geeft nu aan dat de tafel de tafel in Frankrijk is of ik extra 59,85 wil betalen daar gaan wij niet mee akkoord mijn vrouw de week erop een bericht voor de zoveelste keer gestuurd wat de stand van zaken is en krijgt als antwoord dat ze zo bericht krijgt inmiddels weer een week verder.
Heb haar vanmiddag een mail gestuurd dat we duidelijkheid willen hebben maar wederom geen reactie ook verteld dat ik een melding via klachtenkompas zou doen en aangifte bij meldpunt internetoplichting.
Want laten we eerlijk zijn als tegen dit soort praktijken geen handvest kan worden gemaakt is het makkelijk geld verdienen.

Geld terug

Le Chique Wonen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Martin 523
    De levering is door lechiquewonen eenzijdig geannuleerd dus het wachten is dat het geld weer retour wordt gestort
    Martin 523
    Nadat Lechique eenzijdig de bestelling heeft geannuleerd blijft het weer akelig stil al 2x gevraagd wanneer het geld geretourneerd wordt maar steeds geen reactie
    Martin 523
    Lechique een aan getekend en een gewone brief gestuurd we gens ingebreke stelling maar weer af wachten tot dusver blijft het akelig stil

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren