Klacht Le Chique Wonen: Onbetrouwbaar. Ik ben bang dat ik opgelicht ben door deze malafide bedrijf de op internet betrouwbaa

Maria pereira

Ik heb 5 barok stoelen bij le chique wonen bestelt maar nog steeds niet ontvangen . na vele malen bellen moeilijk bereikbaar reageer niet op mails,met ze afgesproken dat het vandaag geleverd zou worden zijn ze telefonisch niet bereikbaar en ook niets afgeleverd . nadat ik een recensie op fb had geplaatst heeft de heer gilberts mij een mail gestuurd dat ik geen klachten moet vermelden op fb want het wordt verwijderd . ik heb dhr een mail gestuurd dat de stoelen waarvan ik bijna 600 euro heb betaald vandaag geleverd zou en volgens zijn partner suzan waren dat in voorraad en nu opeens zijn ze niet op voorraad bij de leverancier . ik vind het vreemd dat zo een ondernemer nog zo zijn gang kan gang en dat justitie er niets aan doet . ik wil eigenlijk nu alleen mijn geld terug en niet eens meer de stoelen . ik hoop dat er iets aan wordt gedaan want er zullen meer mensen hier de dupe van worden . mvg [naam verwijderd door moderator]

Ik wil mijn geld terug of binnen 3 dagen alsnog de stoelen zoals de afspraak was.

To [gegevens verwijderd door moderator] Dec 12 at 5:53 PM

Aan mevrouw [naam verwijderd door moderator]
    Geachte mevrouw goedemiddag

Allereerst heeft u een
    grijs

Er is

ons bedrijf het is aan u de keus of u dit gelooft of niet (zie bijlage ) Wij leveren wel dus u kunt er van uitgaan dat de stoelen nog worden geleverd <<<

Besteldatum: 24-11-2016
    Bestelnummer: 1337
    Betaalmethode: iDEAL

mail contact

4x Barok fauteuil chique zilver zwart

1x Barok dames medaillon fauteuil zilver frame bekleed met muis grijze stof

Hierbij de foto"s dames medaillon zilver licht grijs...

Foto 1 en 2 de king chair dit is waarschijnlijk de stof die u bedoelt
    dit exemplaar is te verkrijgen

Foto 3 muis grijs en grijs met bloem motief voorradig

Foto 5 zilvergrijs model bloem motief voorradig

Graag verneem ik van u voor welke kleur grijs uw wens naar uitgaat..

Suzan van der Put
    Afd marketing /Styliste
    Klanten service
    Tel 06-57768148
    Tel 06-37318123

website: http://www.lechiquewonen.nl/

[gegevens verwijderd door moderator]
    To Le Chique Wonen Dec 12 at 6:18 PM
    De kleur van foto 1 is goed. Niet foto 3.

Op 12 dec. 2016 17:53 schreef "Le Chique Wonen" :
    Show original message

[gegevens verwijderd door moderator]
    To Le Chique Wonen Dec 13 at 11:04 AM
    Goedemorgen,ik wil graag weten wanneer mijn stoelen worden geleverd. Want ik lees veel slechte recensies over jullie. De afspraak is dat ik voor 24 december mijn stoelen krijgt en ik verwacht het ook voor deze datum.anders wil ik mijn geld terug. Mvg [naam verwijderd door moderator]

Op 12 dec. 2016 18:18 schreef [gegevens verwijderd door moderator]

To [gegevens verwijderd door moderator] Dec 17 at 4:20 PM
    Aan mevrouw [naam verwijderd door moderator]
    Geachte mevrouw goedemiddag
    Naar aanleiding van uw bericht op facebook
    ik wil u vriendelijk verzoeken geen berichten daar te plaatsen
    deze worden ter plekke verwijderd<<< en u wordt gerapporteerd bij facebook <<
    Uw stoelen zijn nog niet bij ons afgeleverd ??
    Waarschijnlijk heeft mijn leverancier nog niet alle exemplaren op voorraad<<< 5x muis grijs
    Ik neem vandaag contact met hem op deze levering is namelijk uitbesteed aan mijn leverancier

Le Chique Wonen
    Le Chique Wonen To [gegevens verwijderd door moderator] Dec 12 at 5:53 PM Aan mevrouw [naam verwijderd door moderator] Geachte mevrouw goedemiddag Naar aanleiding van ons laatste telefoongesprek in deze klacht geeft u aan dat er geen contact is geweest terwijl ik u nog had gesproken ,,,omtrent de kleur en de levering Allereerst heeft u een Bestelling geplaatst voor 4x barok dames medaillon zilver zwart en 1x dames medaillon zilver grijs U kwam daar later op terug en wilde deze bestelling corrigeren en wilde u 5x dames medaillon zilver licht grijs u heeft daar een bericht van ontvangen kleur motief exemplaar?? Er is duidelijk aangegeven dat het exemplaar zilver licht grijs moet worden besteld en speciaal voor u gemaakt en is de levertijd 25 dagen daar ging u eerst mee eens u wilde wel wachten... Daarna kreeg ik van u een bericht dat u doordat u de slechte recensies heeft gelezen en er gelijk van uit ging dat wij oplichters zijn<<, Heeft u tel contact gezocht met ons en werd u duidelijk vermeld wat de reden is dat deze recensies zijn vermeld namelijk de aanslagen op ons bedrijf het is aan u de keus of u dit gelooft of niet (zie bijlage ) Wij leveren wel dus u kunt er van uitgaan dat de stoelen nog worden geleverd

Met vriendelijke groet, Drs. Gilbert Williams Eigenaar Le Chique Wonen KvK-nummer: 57325340 BTW- identificatienummer: NL177256771B01 email: lechiquewonen@yahoo.com website: www.lechiquewonen.nl Met vriendelijke groet, Drs. Gilbert Williams Eigenaar Le Chique Wonen KvK-nummer: 57325340 BTW- identificatienummer: NL177256771B01 email: lechiquewonen@yahoo.com website: www.lechiquewonen.nl

Maria pereira
    Na zoveel keren te hebben gebeld en er werd niet opgenomen en ook mail gestuurd werd er niet op gereageerd,kreeg mw suzan aan de lijn met een hele verhaal en mw zei dat de muis grijs stoelen in voorraad was en dat het zaterdag of zondag geleverd zou worden. Nou heb niets van le chique wonen meer vernomen. Telefonisch niet bereikbaar en geen enkele reactie van ze gehad. Nadat ik mijn klachten had vermeld stuurde dhr gilberts wel een berichtje,maar nog steeds niet wanneer de stoelen geleverd worden of terug storten van mijn geld. Ik heb vandaag weer mail gestuurd en gebeld geen gehoor of een mail terug gehad. Mvg Maria pereira
    Op 11 jan. 2017 13:51 schreef [gegevens verwijderd door moderator]
    Goedemiddag er is net 3 stoelen bezorgd in plaats van 5.en er is ook een zwarte bij terwijl er 5 grijze moest zijn .wanneer worden de andere 2 geleverd.mvg [naam verwijderd door moderator]

Aan mevrouw
    Geachte mevrouw intussen zijn de zilveren grijze stoelen weer voorradig en worden deze op korte termijn geleverd exemplaar zwart wordt geruild voor zilver grijs
    met vriendelijke groet

Suzan van der Put
    Afd marketing/styliste
    Tel: 06-57768148
    Email lechiquewonen@gmail.com
    Email:lechiquewonen@yahoo.com
    Email:info@lechiquewonen.nl
    Bereikbaar van maandag tot vrijdag
    10:00 tot 14:00
    14:00 tot 16:00

Le Chique Wonen
    Aan mevrouw mevrouw goedemiddag Afgelopen dinsdag zijn er 4x Barok stoelen in goede staat zilvergrijs in de vroege ochtenduren bij u afgeleverd. Als het goed is is hiermee de klacht ook opgelost.Graag ontvang ik van u een bevestiging,

Team Le Chique Wonen

website: www.lechiquewonen.nl

Ook een klacht indienen over Le Chique Wonen?