Klacht Le Chique Wonen: oplichting na aankoop zilveren barok Faulteuil.

Nijntje22

Bestelling van 9 maart 2018 niet geleverd en geen contact te krijgen met de leverancier!
ik heb op 9 maart een zilveren barok faulteuil gekocht bij Le Chique Wonen. Het stoeltje is nog steeds niet geleverd en ik kan ook niemand meer bereiken, zowel per mail als telefonisch of facebook? 1 keer contact gehad met Suzan (die aangaf het stoeltje z.s.m. te versturen) nu nog steeds aan het wachten...
vreselijke service!
order 1597. Kosten: €117,50

Geld z.s.m. teruggestort op rekening.

Le Chique Wonen
    Aan mevrouw [naam verwijderd door moderator]
    Geachte mevrouw naar aanleiding van uw klacht wil ik u aangeven dat er geen sprake is van oplichting... Allereerst zijn wij erg druk veel meubels zijn nog verpakt en moet worden uitgepakt
    dit moet secure worden gedaan

Als u uitgaat van oplichting wil ik u vragen om mij morgenochtend te bellen want dan ben ik in het magazijn en kan ik rechtstreeks een foto naar u toe sturen ook via de app zal ik u sturen wat er in het magazijn staat

omtrent u een kinder troon had besteld en de kinderstoelen ook zilverkleurig zijn moeten we zorgen voor een misverstand zodat u het juiste exemplaar krijgt

Graag verneem ik van u

ik hoop hiermee u genoeg te hebben geïnformeerd.
    Heeft u toch nog vragen dan verneem ik ze graag..

Met vriendelijke groet

Suzan van der Put
    Afd marketing/styliste
    Tel: 06-57768148
    Email lechiquewonen@gmail.com
    Email:lechiquewonen@yahoo.com
    Email:info@lechiquewonen.nl
    Bereikbaar van maandag tot vrijdag
    10:00 tot 14:00
    14:00 tot 16:00

Drs. Gilbert Williams
    Eigenaar Le Chique Wonen
    KvK-nummer: 57325340
    BTW- identificatienummer: NL17 7256771B01
    Nijntje22
    Helaas... ik heb nog 2 keer contact gehad met mevrouw. Nog steeds geen stoel en ook geen geld terug. Gezegd dat ik aangifte tegen hun ga doen. Totaal geen reactie meer... belachelijk! Koop hier nooit... dus aangifte gedaan en hopen op toch geld terug desnoods via politie..

Ook een klacht indienen over Le Chique Wonen?