Klacht Le Chique Wonen: stoel online besteld en betaald ,maar nog steeds geen stoel

Klachtnummer
# 196847
Gebruiker
stoel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

stoel online besteld en betaald,na veel bellen en mailtjes zou de stoel vorige week donderdag al onder weg zijn ,...maar nog steeds geen stoel,nu nemen ze de telf niet op ik wil mijn geld terug

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Le Chique Wonen
    Datum
    Aan mevrouw Rooks
    Geachte mevrouw goedemiddag
    Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas
    Wil ik u nogmaals melden dat uw bestelling wordt geleverd
    Mijn leverancier heeft dit aangegeven deze week wordt uw stoel verstuurd<<<<<<
    er staan diverse goederen bij ons thuis maar niet de stoel naar uw wens we wachten nu nog
    op de containers....



    Met vriendelijke groet,

    Drs. Gilbert Williams
    Eigenaar Le Chique Wonen

    KvK-nummer: 57325340
    BTW- identificatienummer: NL177256771B01
    email: lechiquewonen@yahoo.com
    website: www.lechiquewonen.nl



    Le Chique Wonen
    To Fdo Furniture | Jacco

    Bestelling 6
    heeft een kindertroon zilver roze besteld maar wil een vervangende stoel zilver paars of fuchsia

    m rooks
    nieuwstraat 50
    noordwolde frl 8391ck
    Netherlands

    Email rapidshome@hotmail.com
    0622001019




    gr suzan














Ook een klacht indienen over Le Chique Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen