Opgelost door Le Creuset: De antikleeflaag van Le Creuset koekenpannen functioneert niet.

sad Opgelost
Jenny1961

Antikleeflaag is zeer slecht. Bijna vanaf het begin dat wij de koekenpannen gebruiken bakken ze aan. De pannen zijn eigenlijk niet meer zonder een grof schuurmiddel schoon te krijgen. Uiteraard nooit gebruikt omdat dit de antikleeflaag aantast. Inmiddels meerder keren bericht naar Le Creuset gestuurd. Daarin gevraagd wat de oorzaak zou kunnen zijn en of wij de pannen misschien verkeerd gebruiken. De laatste maal kreeg ik een automatisch bericht terug dat binnen 10 werkdagen contact zou worden opgenomen. dat is inmiddels een maand geleden.
Niets meer vernomen. Slechte zaak voor een merk dat pretendeert kwaliteit hoog in het vaandel te dragen.

In de eerste plaats fatsoenlijk reageren op een bericht. Als men dat had gedaan, was ik hier nu waarschijnlijk niet geweest.

Bijlagen

Le Creuset is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jenny1961
    Onderstaand automatisch gegenereerd bericht dateert van 21-04-2019. Sinds dien heeft Le Creuset niets meer laten weten.

Geachte mevrouw/meneer,

Hartelijk bedankt om ons te contacteren.
    We hebben uw bericht goed ontvangen en zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
    Wegens drukte kan de wachttijd echter oplopen tot 10 – 14 werkdagen.
    Alvast onze excuses voor de vertraging.

Het Le Creuset-team
    Jenny1961
    Zoals in de lijn der verwachting geen reactie van Le Creuset.
    Jenny1961
    Le Creuset heeft ondanks toezegging spoedig te reageren, nog steeds niet van zich laten horen. Slechte zaak.
    Nog steeds geen reactie.
    Nog niets gehoord.
    Jenny1961
    Maar weer eens een email gestuurd. Dit maal wel een reactie. Of we nog wat afbeeldingen van de pan wilde sturen. Blijkbaar hebben we bij het in gebruik nemen van de pan, de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen. De pan op een te hoog vuur gezet waardoor de antikleeflaag wordt aangetast en niet meer functioneert. Dit valt buiten de levenslange garantie. Uit coulance voor het lange wachten op een reactie heeft Le Creuset ons een nieuwe pan toe gestuurd. Dat vinden we fijn en zijn er blij mee.

Jenny1961

Ook een klacht indienen over Le Creuset?