Opgelost door Le Creuset: Roestvorming. Zie boven

dickmarianne

Wijn zijn sinds ongeveer 1,5 jaar in bezit van een zwarte fluitketel van Le Creuset. Dat ding was erg prijzig, maar een paar maanden geleden zagen we, dat er langs de chromen bovenrand aan een kant al behoorlijk wat roestvorming te zien is. En dat wordt erger. Volstrekt belachelijk voor zo,n gerenommeerd merk en de hoge prijs. Dan verwacht je toch een goede kwaliteit.

Het liefst zouden we een nieuwe ketel ontvangen, maar dat zal er wel niet in zitten. En gezien de andere klachten, verwachten we niet, dat dat een blijvende oplossing is, want het kan zo maar weer gebeuren. Het vertrouwen in Le Creuset is weg. De factuur hebben we niet, omdat we de ketel cadeau hebben gekregen.

dickmarianne
    Tot op heden geen enkele reactie ontvangen van Le Creuset. Zowel de kwaliteit van de ketel, als de houding van het bedrijf zijn ondermaats. Je verwacht op zijn minst toch een reactie en antwoord.
    Le Creuset
    Goedemiddag

Voor service aanvragen kunt u een mail sturen voorzien van duidelijke foto's naar contact.nl@lecreuset.com
    Wij gaan het dan met u oplossen.

Met vriendelijke groet
    Klantenservice Le Creuset

dickmarianne
Er is (nog)niets opgelost. Vorige week kreeg ik een mailtje met het verzoek om foto,s op te sturen van de roestvorming. Dat heb ik gedaan en nu wacht ik tot Le Creuset hierop reageert. De vraag was wel of ik geduld wilde betrachten ivm drukte, dus dat doe ik. Vr. Gr. D. Kniepstra Inmiddels heb ik de toezegging van Le Creuset, dat wij een nieuwe ketel toegezonden krijgen onder voorwaarde, dat wij na ontvangst van de nieuwe de oude onbruikbaar maken en daarvan een foto opsturen. We zijn zeer tevreden met deze oplossing. D.Kniepstra De ketel is inmiddels ontvangen. Prima en snel afgehandeld. D kniepstra

Ook een klacht indienen over Le Creuset?