Klacht Leapp.nl: Al drie maanden zonder telefoon.

Klachtnummer
# 321330
Gebruiker
Wendy Ramaekers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefoon al 3!!!!! maanden in reparatie. Zeer trage reactie snelheid. Steeds als ik belde werd gezegd dat de tel zsm zou worden gerepareerd en terug gestuurd. Nu drie maanden later nog steeds geen tel. Twee dagen geleden bericht gehad dat de tel niet meer te repareren is en er een nieuwe opgestuurd word (en dat hebben ze niet eerder kunnen zien??). Hebben ze gister een nieuwe tel opgestuurd, maar mijn oude adres. Wij zijn verhuisd en ik heb het juiste adres een aantal weken geleden doorgegeven aan Leapp. Nu telefoon weer retour door de post naar Leapp en wij dus nog steeds geen telefoon. Ongelofelijk dit. Geen wonder dat ze failliet waren.

De oplossing

Zorgen dat ik een telefoon krijg!!!!!

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Leapp.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Wendy Ramaekers
    Datum
    Ik heb een telefoon ontvangen die een dikke gele rand rondom het gehele beeldscherm heeft (in het beeldscherm zelf). Het loopt over tekst heen en is daardoor moeilijker te lezen. Graag ontvang ik een telefoon die wel in orde is!

    Sorry maar ik heb bijna 4 maanden op deze telefoon moeten wachten, mijn vorige toestel was in reparatie en ik kreeg hem maar niet terug. Nu na bijna 4 maanden wordt er gezegd dat het oude toestel niet te repareren is en heb ik dus eindelijk een nieuwe telefoon ontvangen, krijg je dit. Ik baal echt stevig van de gang van zaken bij Leapp, hoop dat ik nu eindelijk echt goed geholpen wordt en een fatsoenlijke telefoon mag ontvangen.

    (Op de foto zie je het wel maar niet zo duidelijk als in het echt.)

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen