Opgelost door Leapp.nl: Lange wachttijd, slechte nazorg bij defect toestel

angry Opgelost
R. Meer

Telefoon iphone6 gesmolten accu half jaar oud. Al bijna twee maanden weg, find my iphone in winkel Amsterdam door bedrijfsleider uitgeschakeld. Na bijna vier weken bellen waar de telefoon blijft en te horen krijgen oh find my iphone stond weer ingeschakeld. Geen mailtje of belletje gehad. Find my iphone weer uitgezet, na drie weken nog niets gehoord. Vandaag maar eens langs geweest in winkel, totaal niet meedenkende verkoopmedewerker, kon niets zeggen maar vond dat de service goed was. Een jaar garantie, twee maanden geen telefoon en nog maar afwachten wanneer hij komt. Zeer zeer slechte service dit soort medewerkers en service is niet normaal. Dacht een goed bedrijf te hebben maar zou een ider adviseren om hier nooit wat te kopen! Verkopen vinden zij fijn maar service is hen totaal onbekend.

Los het gewoon op, of reparatie of ander toestel maar dit is stijlloos!

Leapp.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

R. Meer
    Twee dagen na dit bericht was de telefoon ineens wel klaar.
    Jammer dat het niet normaal kan, getuigt van de beleefdheid/service binnen een bedrijf.
    Voor mij één keer maar nooit meer!

R. Meer

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?