Opgelost door Leapp.nl: Lange wachttijd, slechte nazorg bij defect toestel

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 347098
Gebruiker
R. Meer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefoon iphone6 gesmolten accu half jaar oud. Al bijna twee maanden weg, find my iphone in winkel Amsterdam door bedrijfsleider uitgeschakeld. Na bijna vier weken bellen waar de telefoon blijft en te horen krijgen oh find my iphone stond weer ingeschakeld. Geen mailtje of belletje gehad. Find my iphone weer uitgezet, na drie weken nog niets gehoord. Vandaag maar eens langs geweest in winkel, totaal niet meedenkende verkoopmedewerker, kon niets zeggen maar vond dat de service goed was. Een jaar garantie, twee maanden geen telefoon en nog maar afwachten wanneer hij komt. Zeer zeer slechte service dit soort medewerkers en service is niet normaal. Dacht een goed bedrijf te hebben maar zou een ider adviseren om hier nooit wat te kopen! Verkopen vinden zij fijn maar service is hen totaal onbekend.

De oplossing

Los het gewoon op, of reparatie of ander toestel maar dit is stijlloos!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Leapp.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    R. Meer
    Datum
    Twee dagen na dit bericht was de telefoon ineens wel klaar.
    Jammer dat het niet normaal kan, getuigt van de beleefdheid/service binnen een bedrijf.
    Voor mij één keer maar nooit meer!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Meer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen