Opgelost door Leapp.nl: Leapp biedt slechte service, houdt consument aan het lijntje, en verkoopt slechte producten

sad Opgelost
A. Broekroelofs

in december 2021 een refurbishde iPhone 10 gekocht. Deze zou zo goed als nieuw zijn. De telefoon werkt niet naar behoren. De beller hoort mij niet. telefoon op gestuurd voor reparatie. Telefoon weer terug maar probleem is niet verholpen. Telefoon weer op gestuurd voor reparatie. Telefoon weer terug maar probleem niet verholpen. Ik moet hem nu voor de 3de keer opsturen. Mocht hij niet te repareren zijn dan krijg ik een gedeelte van mijn aankoopbedrag terug. Of een vervangend toestel.
Met beide ga ik niet akkoord. Ik heb hier geen vertrouwen meer in. Ik heb het toestel iedere keer keurig in bubbeltjes plastic verpakt en op gestuurd maar krijg hem terug los rammelend in een doosje.
Het gaat hier om een toestel van 429 euro.

Ik wil het aankoop bedrag van 429 euro terug.
Ik heb een ander toestel gekregen maar helaas is deze ook niet goed. Deze kraakt enorm tijdens het bellen en gebeld worden. Ik stuur hem terug voor reparatie en hopelijk lukt dit.

Leapp.nl
    Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat het product niet voor de eerste keer aangemeld moet worden voor reparatie. Wettelijk gezien hebben we deze reparatiepogingen en hier willen wij dan ook gebruik van maken. Indien het toestel niet naar behoren hersteld kan worden kan er gekeken worden naar een gedeeltelijke creditering. De periode dat het toestel gebruikt is wordt dan namelijk verrekend.

Mochten er nog vragen zijn vernemen we het graag.
    A. Broekroelofs
    Dan ga ik hem nu voor de 3de keer op sturen. Het zal mij benieuwen.
    Ik heb er geen vertrouwen in. Jullie gaan niet netjes om met andermans spullen.
    Ik zal hem goed verpakken zoals jullie vragen in de mail. Misschien moeten jullie dat ook eens gaan doen als jullie hem terug sturen. En een track and trace zou ook wel handig zijn met een toestel van ruim 400 euro
    A. Broekroelofs
    Mijn telefoon weer op gestuurd
    Met het verzoek om hem goed in te pakken zoals mij ook gevraagd wordt.
    En vandaag ligt er weer een briefje in de bus van post nl
    Jullie zeggen een track and trace te mailen bij verzending maar jullie sturen hem nu al voor de 4de keer op zonder track and trace.
    Zoals ik al eerder heb aan gegeven
    Het gaat hier om een toestel van 429 euro!
    Ga eens wat zorgvuldiger om met andermans spullen
    Leapp.nl
    Goedemiddag,
    Erg vervelend onze excuses hiervoor. We geven door aan het magazijn dat zijn zorgvuldiger moeten zijn in de communicatie.

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?