Klacht Leapp.nl: Mijn Iphone 5S is as vrijdag gedurende 2 weken in reparatie

# 190577
jacqueline

Vanuit Leapp Tilburg opgestuurd op 06-10-2016 naar Leapp Amsterdam. Vandaag blijkt dat het toestel deze week wordt gerepareerd en waarschijnlijk vrijdag terug is op het filiaal te Tilburg.
Mijn toestel ben ik dan dus 2 weken kwijt.
Gegevens hangen in de Cloud maar daar kan ik nu niet bij ivm verouderde Iphone 4.

Uiterlijk as woensdag mijn toestel gerepareerd terug ivm geboekte vakantie naar het Buitenland.

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses dat de iPhone defect is.
    De gemiddelde reparatieduur is 7 werkdagen na ontvangst op ons reparatiecentrum.
    We doen onze uiterste best om de iPhone op tijd op te versturen en houden je op de hoogte van de status.

jacqueline
    Dank voor de reactie? Ik neem aan dat de mobiel 1 dag na verzending in Tilburg in Amsterdam aanwezig was , dit was 07 -10. De 7 werkdagen zijn mijns inziens al voorbij. Vanuit Tilburg heb ik begrepen dat het toestel pas as vrijdag terug is. Lukt het toch nog morgen tw 19-10-2016?
    Beste Jacqueline,

De 7 werkdagen gaan in vanaf het moment dat de iPhone ontvangen is op het reparatiecentrum, dit was in jouw geval dinsdag 11 oktober.
    We hebben de reparatie met voorrang in behandeling genomen, maar is helaas nog niet afgerond. De iPhone zal om deze reden morgen niet aanwezig zijn in Tilburg.
    Excuses voor het ongemak.

jacqueline
    Wat is de reden dat het 5 dagen duurt voordat het toestel in Amsterdam is? Via een koerier zijn producten in 1 dag geleverd...?
    Ik blijf erg teleurgesteld over deze gang van zaken. Al het gedoe kost mij energie en ik schiet er niets mee op. Vanuit Leapp ervaar ik geen enkele tegemoetkoming wat mij alleen nog maar meer frustreert.
    Beste Jacqueline,

We begrijpen dat het een vervelende situatie is, en doen ons best om het voor je op te lossen. PostNL heeft het toestel vrijdag opgehaald, maandag afgeleverd bij het magazijn en is vervolgens dinsdag ontvangen op de juiste afdeling.

De store manager zal vandaag contact opnemen om het te bespreken.

leapp.nl

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?