Klacht Leapp.nl: Mijn ter reparatie aangeboden I-pad is niet te repareren en nu krijg ik én geen gelijkwaardige verva

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353474
Gebruiker
Paul Siers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn I-pad ter reparatie afgegeven op 1 februari 2019. Dit was binnen de garantietermijn. Voor reparaties staat een periode van 2 weken. Het is vandaag 5 maart en heb hem niet terug. 2 weken geleden kwam Leapp met het verhaal dat de I-pad niet te repareren was en dat er een andere mij zou worden toegezonden, die zelfde week nog. Dat is niet gebeurd en nu blijkt dat ze eenzelfde I-pad niet voorradig hebben. Of ik genoegen wilde nemen met een I-pad met 64Gb geheugen ipv 126Gb en met 3G ipv 4G. Nee dus. Ik heb mijn geld terug gevraagd maar dat krijg ik niet. Eerst dus 5 weken aan het lijntje houden en nu dit!

De oplossing

Ik wil dat Leapp mij zo snel mogelijk de aanschafwaarde van de I-pad terug betaalt. Een gelijkwaardig toestel kunnen ze, naar eigen zeggen niet leveren binnen de kortst mogelijke tijd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul Siers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na n niks zeggend mailtje heb ik van Leapp niks meer vernomen. Ik ga nu juridische stappen ondernemen en ze in gebreke stellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen