Klacht Leapp.nl: Mijn ter reparatie aangeboden I-pad is niet te repareren en nu krijg ik én geen gelijkwaardige verva

Paul Siers

Ik heb mijn I-pad ter reparatie afgegeven op 1 februari 2019. Dit was binnen de garantietermijn. Voor reparaties staat een periode van 2 weken. Het is vandaag 5 maart en heb hem niet terug. 2 weken geleden kwam Leapp met het verhaal dat de I-pad niet te repareren was en dat er een andere mij zou worden toegezonden, die zelfde week nog. Dat is niet gebeurd en nu blijkt dat ze eenzelfde I-pad niet voorradig hebben. Of ik genoegen wilde nemen met een I-pad met 64Gb geheugen ipv 126Gb en met 3G ipv 4G. Nee dus. Ik heb mijn geld terug gevraagd maar dat krijg ik niet. Eerst dus 5 weken aan het lijntje houden en nu dit!

Ik wil dat Leapp mij zo snel mogelijk de aanschafwaarde van de I-pad terug betaalt. Een gelijkwaardig toestel kunnen ze, naar eigen zeggen niet leveren binnen de kortst mogelijke tijd.

Paul Siers
Na n niks zeggend mailtje heb ik van Leapp niks meer vernomen. Ik ga nu juridische stappen ondernemen en ze in gebreke stellen.

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?