Opgelost door Leapp.nl: Slechte service

angry Opgelost
Paarseroos56

Telefoon gekregen waarvan de batterij heel slecht is. Proberen nu al 2 weken contact te krijgen om het terug te sturen maar krijgen gewoon geen contact met ze. Heel sporadisch een berichtje, maar nooit hoe we het kunnen oplossen.

Met spoed de telefoon repareren en dus een formulier sturen dat ik de telefoon naar de reparateur kan sturen!

Leapp.nl
    Goedendag,

Dank je voor je bericht.

Mijn excuses voor de late reactie. Wegens een fout in ons mailplatform kwam jouw mail niet naar voren bij de klantenservice.
    Dit probleem is inmiddels opgelost en hebben we je de benodigde informatie gemaild.

Eva van leapp

Paarseroos56
Eindelijk na nog een telefoontje vanuit onze kant kregen we eindelijk het retourformulier, de telefoon is opgestuurd. Nu nog afwachten hoelang dit gaat duren. Na 7 dagen hadden we de mobiel terug. Zo ineens lag er een pakketje. Geen mailtje/berichtje dat dit verstuurd was. Zoals het er nu uitziet werkt alles nu naar behoren. Wij zullen niet snel weer bij Leapp bestellen.

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?