Opgelost door Leapp.nl: Slechte service

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 449533
Gebruiker
Paarseroos56
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefoon gekregen waarvan de batterij heel slecht is. Proberen nu al 2 weken contact te krijgen om het terug te sturen maar krijgen gewoon geen contact met ze. Heel sporadisch een berichtje, maar nooit hoe we het kunnen oplossen.

De oplossing

Met spoed de telefoon repareren en dus een formulier sturen dat ik de telefoon naar de reparateur kan sturen!

1 reactie

  1. Auteur
    Leapp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Dank je voor je bericht.

    Mijn excuses voor de late reactie. Wegens een fout in ons mailplatform kwam jouw mail niet naar voren bij de klantenservice.
    Dit probleem is inmiddels opgelost en hebben we je de benodigde informatie gemaild.

    Met vriendelijke groet,

    Eva van leapp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paarseroos56
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk na nog een telefoontje vanuit onze kant kregen we eindelijk het retourformulier, de telefoon is opgestuurd. Nu nog afwachten hoelang dit gaat duren. Na 7 dagen hadden we de mobiel terug. Zo ineens lag er een pakketje. Geen mailtje/berichtje dat dit verstuurd was. Zoals het er nu uitziet werkt alles nu naar behoren. Wij zullen niet snel weer bij Leapp bestellen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen