Klacht Leapp.nl: Slechte service en niet-originele accessoires van Leapp.nl

# 92031
dannydehaas01

Ik heb ongeveer een maand geleden een Macbook gekocht bij Leapp. Sinds een week laadt de laptop heel slecht op. Het duurt ongeveer 24 uur om de batterij helemaal op te laden. Het LED-lampje op de lader brandt sindsdien ook niet meer. De laptop zelf herkent de lader nog wel en schakelt ook over op netstroom. Ik ben naar iCentre gegaan, waar mij is uitgelegd dat er een probleem in de adapter zit, waardoor er niet genoeg wattage meer doorkomt om, naast het voorzien van stroom van de laptop, ook nog de accu op te laden. Echter, doordat de laptop is geleverd zonder een originele lader en originele accu, konden ze me daar niet verder helpen. Op de website van Leapp viel mijn oog op de live chat-optie. Deze heb ik aangeklikt, waarna ik mijn verhaal heb uitgetypt. Na ongeveer 5 minuten kwam de melding "Frank de Jong neemt nu deel aan de sessie". Een halfuur later had ik nog steeds geen reactie ontvangen. Vandaar dat ik nu deze klacht schrijf.

Een nieuwe, originele lader die gratis wordt verzonden om de kapotte lader te vervangen. Ik wil daarbij niet mijn laptop hoeven opsturen, omdat ik deze voor school en werk hard nodig heb.

dannydehaas01
    De service is ronduit treurig. Ik heb tot 2 keer toe via de mail contact gezocht en heb nog altijd nergens een reactie ontvangen!

dannydehaas01
Niets, niet eens een poging contact te zoeken!! Inmiddels zelfs naar de Leapp winkel geweest en de enige oplossing was het aanschaffen van een nieuwe adapter voor €85!

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?