Klacht Leapp.nl: start niet op, na reset valt de phone weer uit en herstart zichzelf, vertoont bij storing gekleeurde

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 323841
Gebruiker
P.M. Jansen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 4 dagen werkte mijn i phone SE niet meer.Na ruim 4 weken wachten, eindelijk mijn phone terug. Na 3 dagen werkte de phone wederom niet: zelfde probleem.
Is de reparatie wel uitgevoerd? ik heb mijn twijfels!! Nu zeker weer 4 weken wachten?

Gewenste oplossing

wil z.s.m. een andere I phone en niet wéér weken wachten. De eerste keer heb ik na de aankoop 3 dagen de phone kunnen gebruiken . Was toen op vakantie. Na terugkomst was Leap failliet. Na de doorstart de phone ter reparatie aangeboden, met bovenstaand resultaat.
Geboden oplossing
Via klachtenkompas heeft Leapp niet gereageerd. Via de winkel in Zwolle heeft men, na overleg met het hoofdkantoor, een oplossing aangeboden. Aangezien het toestel momenteel niet beschikbaar is, kan ik hier op wachten, of een duurder toestel(met bijbetaling) krijgen. Ben benieuwd of d e oplossing wordt nagekomen.......
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Leapp.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen