Klacht Leapp.nl: Twee telefoons niet in orde

fem

Twee telefoons van Leapp voor mijn kinderen en allebei problemen.
1 van de 2 telefoons moest vrijwel in het begin al ingeleverd worden ter reparatie ( telefoon viel uit en er kwam een soort rand in beeld) telefoon viel niet te repareren en ik moest vervolgens herhaaldelijk vragen wanneer een andere telefoon opgehaald kon worden. Hier ging een paar weken overheen.
Kort hierna viel de telefoon elke keer uit terwijl deze vol opgeladen was en prompt kreeg de tweede telefoon ook deze klachten.
Leapp gebeld..moest maar weer voor reparatie of opnieuw nieuwe telefoons en dus weer een ritje naar Amsterdam en lang zonder telefoon.
Ik heb aangegeven dat ik dit zeer frustrerend vind en ik had er weinig vertrouwen in.
Ik heb er iemand anders maar laten kijken (eem telefoonwinkel) en beide accu's bleken helemaal op te zijn.
Ik voel me bedonderd. Ik heb er nieuwe accu's in laten zetten voor in totaal een kleine 70 euro zodat ik beide telefoons niet voor lang kwijt was.
Verwacht vooral niet van Leapp dat je dit geld terug krijgt want omdat ik zo gehandeld heb val ik buiten de garantievoorwaarden.
70 euro weegt niet op tegen 2 telefoons naar mijn mening maar Leapp werkt er niet aan mee.
Teleurstellend..je mag toch verwachten dat in ieder geval accu's in orde zijn..dit was voor mij meteen de laatste keer zaken doen met hun.

Geld terug van vervanging van de accu's.
Als ik het via Leapp had gedaan had het meer geld gekost naar mijn mening voor Leapp dus snap t probleem niet en om je dan te verschuilen achter de voorwaarden vind ik iets te kort door de bocht.
Een klein beetje klantgerichtheid mag je in deze toch wel verwachten!

Beste F. de Mol,

Het spijt mij zeer dat de iPhones kwalitatief niet aan de verwachting voldoet, mijn excuses.
    Ik heb zojuist contact opgenomen, maar trof uw voicemail.
    Graag wil ik samen met u op zoek gaan naar een oplossing.

Beste F. de Mol,

Ik heb zojuist contact opgenomen, maar trof uw voicemail.
    Graag wil ik samen met u op zoek gaan naar een oplossing.

Beste F. de Mol,

Vorige week hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we gezamenlijk een oplossing gevonden.

Chief Smiling Customer

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?