Klacht Leapp.nl: Waardeloze toestellen en service van Leapp

Klachtnummer
# 288280
Gebruiker
Kollen2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inmiddels voor de tweede keer mijn iPhone 6 toestel op laten sturen en al zes keer naar de winkel terug geweest door het plotseling uitvallen, scherm vastlopen, oplaadproblemen, simkaart niet herkennen. Nu is de mobiel wéér opgestuurd en wordt de schade op mijzelf verhaald door 'valschade', terwijl de mobiel pas een maand na de val het niet meer deed. Ik ben ontzettend boos door hoe ik word behandeld door leapp en door de slechte service. Zij leveren producten die stuk voor stuk niet deugen en nu mag ik er nog zelf voor gaan betalen ook. Mijn geld terugkrijgen plus een extra bedrag voor alle moeite die ik heb gedaan zou ik een gepaste oplossing vinden.

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Leapp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Dank je voor je bericht.

    Helaas valt val-stoot- vochtschade niet binnen de garantie. Het zou goed kunnen dat een defect zich niet direct openbaart, maar pas na een (langere) tijd.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Eva van leapp

Ook een klacht indienen over Leapp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen