Klacht Leapp.nl: Waardeloze toestellen en service van Leapp
Details
De klacht
Inmiddels voor de tweede keer mijn iPhone 6 toestel op laten sturen en al zes keer naar de winkel terug geweest door het plotseling uitvallen, scherm vastlopen, oplaadproblemen, simkaart niet herkennen. Nu is de mobiel wéér opgestuurd en wordt de schade op mijzelf verhaald door 'valschade', terwijl de mobiel pas een maand na de val het niet meer deed. Ik ben ontzettend boos door hoe ik word behandeld door leapp en door de slechte service. Zij leveren producten die stuk voor stuk niet deugen en nu mag ik er nog zelf voor gaan betalen ook. Mijn geld terugkrijgen plus een extra bedrag voor alle moeite die ik heb gedaan zou ik een gepaste oplossing vinden.De oplossing
Geld terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.