Klacht LeasePlan Bank: Auto te laat geleverd

Klachtnummer
# 194943
Gebruiker
Joyce_d
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind juni heb ik via leaseplan een contract getekend om een Opel Karl te leasen. De levertijd zou 8 weken zijn, dus eind augustus. Dit werd volgens de mijn leaseplan 10 oktober, maar in die week hoorde ik helemaal niets. Inmiddels hebben we eind augustus onze eigen auto al weggedaan, want voor 2 weken konden we wel een ander vervoersmiddel regelen. Na contact met leaseplan kreeg ik als antwoord dat ze contact hadden opgenomen met de dealer dat het eind november zou worden. Het is inmiddels half november en ik heb geprobeerd contact op te nemen met de dealer over de levertijd, maar ik krijg geen antwoord.
Ik heb binnenkort geen mogelijkheid meer om de auto die ik nu gebruik te lenen en zal dus iets anders wat veel geld kost moeten gaan regelen.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn bestelde auto geleverd (we zijn inmiddels al 20 weken verder) of vervangend vervoer

1 reactie

  1. Auteur
    LeasePlan Bank
    Datum
    Doorgestuurd naar info@leaseplan.nl
    Wij zijn LeasePlan Bank

Ook een klacht indienen over ?