Opgelost door LeasePlan Bank: geld overmaken per tablet naar je tegenrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133253
Gebruiker
G.J. van Doorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na de verandering van de LeasePlanbank (LPB) site begin augustus is het niet meer mogelijk per Samsung tablet van anderhalf jaar oud geld over te maken naar je tegenrekening. Het betreffende vakje accepteert geen cijfers meer. De cursor blijft knipperen, doet niets...
Er is veel contact geweest met de LeasePlanbank maar het probleem wordt niet opgelost.Er zijn veel meer mensen die hiermee worstelen werd in een van de gesprekken gemeld. Ik kom er niet doorheen....
Ik wil in binnen- en buitenland geldzaken kunnen doen met mijn tablet met mijn rekening bij de LeasePlanbank.

De oplossing

Bankieren met dit tablet met Android 4.4.2 met de LeasePlanbank met mijn eigen rekening. Ze hebben tijdens de wedstrijd de spelregels veranderd en daar voel ik mij het dupe van.

2 reacties

  1. Auteur
    LeasePlan Bank
    Datum
    Begin juli hebben wij onze nieuwe online bankomgeving live gebracht. Naast een nieuw design is deze omgeving ook geschikt gemaakt voor het gebruik op telefoons en tablets. De site past zich aan afhankelijk van de gebruikte combinatie van telefoon, tablet en besturingssysteem. Het blijkt dat in deze specifieke combinatie van de gebruikte Android versie en type tablet er problemen ontstaan bij het vullen van het bedrag. Dit komt gelukkig niet veel voor, maar we begrijpen dat het voor betrokkene heel vervelend is. Wij zoeken samen met onze leverancier naar een oplossing. Deze is echter nog niet gevonden en moet waarschijnlijk worden gezocht in een aanpassing van de Android versie. Dat betekent dat het niet in onze software is op te lossen. Wij hebben dit uitgelegd aan betrokkene en afgesproken hem te informeren als er ontwikkelingen zijn die dit probleem kunnen verhelpen.
  2. Auteur
    G.J. van Doorn
    Datum
    Ondanks het feit dat op advies van een medewerker van de LPB het samsungtablet al een upgrade gemaakt heeft van 4.2.2 naar android 4.4.2 en het nog steeds niet lukt om een over te boeken bedrag naar de tegenrekening in te vullen en ondanks het feit, dat via chrome in loggen wel lukt met saldovermelding maar ook niet een over te schrijven bedrag ingegeven kan worden, ook niet via het android tablet van mijn vrouw en via de androidtelefoon galaxy S3, blijf ik hopen op een oplossing door de LPB.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. van Doorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LeasePlan Bank?