Klacht LeasePlan Bank: LeasePlan Bank weigert rechtsgeldige machtiging en daarmee toegang tot spaarrekening.

Astrid

Ik beschik over een rechtsgeldige Notariële machtiging voor mijn vader, waardoor ik zijn bankzaken mag regelen; zo ook voor zijn spaarrekening bij LeasePlan Bank. Echter weigert LeasePlan Bank deze rechtsgeldige machtiging en geeft aan mij uitsluitend toegang te kunnen verlenen tot zijn spaarrekening middels bewindvoering. De Notariële machtiging is wettig en is daarmee afdoende voor toegang tot de spaarrekening van mijn vader. Gezien de hoge leeftijd van mijn vader is het essentieel dat ik zijn bankzaken voor hem verzorg. Op dit moment kunnen we helemaal nergens bij !

Ik wil gebruik maken van de rechtsgeldige notariële machtiging, om zodoende (weer) toegang te krijgen tot zijn spaarrekening en ik zijn bankzaken kan verzorgen.

Astrid
    Tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
    Astrid
    Helaas tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen, waardoor ik de bankzaken van mijn vader nog steeds niet kan verzorgen!!
    Astrid
    Helaas heeft LeasePlan Bank tot op heden nog geen enkele reactie gestuurd. Is dit de klant(on) vriendelijkheid van LeasePlan Bank?!?
    Astrid
    Het wordt wat saai....tot op heden heeft LeasePlan Bank nog geen enkele reactie gegeven. Schandalig dat het niet mogelijk wordt gemaakt om de bankzaken van mijn vader te regelen, terwijl er een officiële Notariële volmacht is!!
    Astrid
    Nog steeds geen enkel teken van leven vanuit LeasePlan Bank!!!
    Astrid
    En nog steeds is het heel stil vanuit LeasePlan Bank!!
    Astrid
    Het blijft volledig stil vanuit LeasePlan Bank. Echt schandalig hoe zij met hun klanten omgaan!
    Astrid
    Nog steeds niets van LeasePlan Bank mogen vernemen. Het blijft een bijzondere zaak dat een financiële instelling zo klantonvriendelijk is en mijn vader geen toegang tot zijn eigen rekening kan krijgen. Het is zijn geld en zou daar toch over moeten kunnen beschikken!!
    Astrid
    Helaas laat LeasePlan Bank helemaal niets van zich horen. Ik zal via een andere weg een officiële klacht indienen. Het is toch te gek voor woorden dat ik met een officiële notariële machtiging de bankzaken voor mijn vader niet kan regelen.

Ook een klacht indienen over LeasePlan Bank?