Opgelost door LeasePlan Bank: Naar verkeerde leassplanbanknummer overgeschreven Gemeld bij klantenservice. Reactie: Komt goed ZE DOEN NIKS

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49181
Gebruiker
jongvahommert
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geld ovegemaakt Leqaseplanrekening: 20 . Niet gekoppeld aan mijn betaalrekening. Was niet goed. Gneld via mail en telefonisch 23-1-20`14 ,. E-mail antwoord: jou probleen zoek t lekker uit; telefonisch antwoord: komt allemaal goed.

T KOMT NIET GOED!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedrag nog steeds niet terug per 31-1-2014. IK WIL MIJN GELD: 5.322 EURO SPAARCENTEN!! IK WIL HET TERUG LEASEPLAN BANK!!!

Gewenste oplossing

Geld ovegemaakt Leqaseplanrekening: 20 . Niet gekoppeld aan mijn betaalrekening. Was niet goed. Gneld via mail en telefonisch 23-1-20`14 ,. E-mail antwoord: jou probleen zoek t lekker uit; telefonisch antwoord: komt allemaal goed.

T KOMT NIET GOED!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedrag nog steeds niet terug per 31-1-2014. IK WIL MIJN GELD: 5.322 EURO SPAARCENTEN!! IK WIL HET TERUG LEASEPLAN BANK!!!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    LeasePlan Bank
    Datum
    Onze excuses voor het ongemak. Zoals telefonisch besproken is het bedrag bij ons binnengekomen en hebben dit op uw spaarrekening doorgeboekt.
  2. Auteur
    jongvahommert
    Datum
    Na indienen klacht, heeft Leaseplan het prima opgepakt. Werd de dag erna gebeld, heb mijn probleem uitgelegd. s'avonds had ik mijn bij elkaar gesprokkelde spaarcenten terug. Pffff, gelukkig! Bedankt Leaseplan voor het oppakken!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LeasePlan Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen