Opgelost door LeasePlan Bank: Naar verkeerde leassplanbanknummer overgeschreven Gemeld bij klantenservice. Reactie: Komt goed ZE DOEN NIKS

jongvahommert

Geld ovegemaakt Leqaseplanrekening: 20 . Niet gekoppeld aan mijn betaalrekening. Was niet goed. Gneld via mail en telefonisch 23-1-20`14 ,. E-mail antwoord: jou probleen zoek t lekker uit; telefonisch antwoord: komt allemaal goed.

T KOMT NIET GOED!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedrag nog steeds niet terug per 31-1-2014. IK WIL MIJN GELD: 5.322 EURO SPAARCENTEN!! IK WIL HET TERUG LEASEPLAN BANK!!!

T KOMT NIET GOED!!!!!!!!!!!!!!!!

LeasePlan Bank
    Onze excuses voor het ongemak. Zoals telefonisch besproken is het bedrag bij ons binnengekomen en hebben dit op uw spaarrekening doorgeboekt.
    jongvahommert
    Na indienen klacht, heeft Leaseplan het prima opgepakt. Werd de dag erna gebeld, heb mijn probleem uitgelegd. s'avonds had ik mijn bij elkaar gesprokkelde spaarcenten terug. Pffff, gelukkig! Bedankt Leaseplan voor het oppakken!

Ook een klacht indienen over LeasePlan Bank?