Klacht Leaseplan Occassions: Slechte service leaseplan

Chantal123

Nadat ik verleden jaar bij het stoplicht van achteren ben aangereden (terwijl het stoplicht nog op rood stond), kreeg ik vandaag een nota van leaseplan om mijn eigen risico te betalen van 300 euro. Dit terwijl ik totaal geen schuld had. De kosten van de lease auto is al behoorlijk hoog waardoor 300 euro erg veel geld is, ik dit moeilijk kan betalen. Vooral het feit dat het buiten mijn schuld was, ben ik hier behoorlijk van geschrokken. Ik was letterlijk net pas bijgekomen van het ongeluk en ik moet zeggen dat deze nota erg rauw op mijn dak viel. Ik heb hierover contact gehad met leaseplan, deze geven aan dat ik de kosten moet betalen want deze zij nog bezig de schade te behalen, en dit na een jaar. Ik ben zeer ontevreden over dit hele gebeuren maar ook over het onbegrip bij leaseplan. Bij deze leasemaatschappij lease ik in ieder geval nooit maar dan ook nooit meer een auto.

De schade verhalen bij de tegenpartij of in ieder geval duidelijk krijgen waarom de tegenpartij (verzekering van de tegenpartij) nog geen kosten hebben betaald van een ongeluk waarbij de tegenpartij duidelijk fout was. Het teleurstellende vooral dat dit dus al een jaar gelden is gebeurd.

Wij vinden dat Leaseplan Occassions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leaseplan Occassions?