Wij vinden dat Leaseplan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Leaseplan: Totaal geen service van LeasePlan
Details
Klacht
In mijn leaseauto zal voor de tweede keer in twee jaar tijd de middenconsole vervangen moeten worden en dit proces duurt helaas maanden. De reden hiervoor is "leveringsproblemen" en in de tussentijd werken meerderen componenten niet zoals:- navigatie
- radio
- bluetooth
- sensoren vallen vaak tijdelijk uit
- systeem fouten die weer vanzelf verdwijnen
Gezien het feit dat ik veel in de auto zit en door heel nederland moet rijden is dit natuurlijk heel vervelend.
Vanuit Leaseplan krijg ik totaal geen service en vinden zij het blijkbaar normaal dat ik hier weer 3 maanden mee rondrij en wel de volle mep moet betalen voor mijn leaseauto.
Gewenste oplossing
Ik zou graag het product willen ontvangen waarvoor ik betaal.Een auto die het doet zonder langdurige problemen en hoe ze dat oplossen maakt mij niet uit en anders contractopzegging zonder bijkomende kosten.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.