Klacht Leaseplan: Totaal geen service van LeasePlan

Klachtnummer
# 351567
Gebruiker
Mark
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In mijn leaseauto zal voor de tweede keer in twee jaar tijd de middenconsole vervangen moeten worden en dit proces duurt helaas maanden. De reden hiervoor is "leveringsproblemen" en in de tussentijd werken meerderen componenten niet zoals:
- navigatie
- radio
- bluetooth
- sensoren vallen vaak tijdelijk uit
- systeem fouten die weer vanzelf verdwijnen

Gezien het feit dat ik veel in de auto zit en door heel nederland moet rijden is dit natuurlijk heel vervelend.

Vanuit Leaseplan krijg ik totaal geen service en vinden zij het blijkbaar normaal dat ik hier weer 3 maanden mee rondrij en wel de volle mep moet betalen voor mijn leaseauto.

Gewenste oplossing

Ik zou graag het product willen ontvangen waarvoor ik betaal.

Een auto die het doet zonder langdurige problemen en hoe ze dat oplossen maakt mij niet uit en anders contractopzegging zonder bijkomende kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leaseplan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leaseplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen