Klacht Leaseweb: Kan 1jarig contract voor Hosting, dat nog niet is begonnen, niet opzeggen?!

StandaardFormatie

Ik wil overstappen van Hosting omdat ik graag een groenere hosting wil; beter voor de planeet. Ik ben niet erg te spreken over de klantenservice van Leaseweb door hun waarschijnlijke grote/snelle groei.
Ik wil mijn jaarcontract opzeggen en moet dit zelf doen, maar kan niet vinden waar. Er is geen cancel-knop.
Heb een ticket geopend en wordt doorverwezen naar de "knowledge base", maar hier staat niks in over het opzeggen van hosting. Opzeggen via de ticket willen ze niet doen.
Na twee keer vragen zeggen ze dat mijn 1 jarige contract vast staat en afloopt op, let op, 31 juli 2022. Het is vandaag 10 juni 2021, dus dit contract is nog nieteens ingegaan!

Ik wil van dit bedrijf af, want de service is voor mij onoverzichtelijk en onpersoonlijk. Daar wil ik geen zaken mee doen.

Tot nu toe blijk ik geen opzegging te kunnen doen.

Mijn contract opzeggen, en hier bewijs van, en mijn backup van mijn website opsturen. Deze kan ik nu niet in wegens onderhoud van plesk (?).
Verder wil ik alle domeinnamen verhuizen die bij ze geregistreerd staan.

Wij vinden dat Leaseweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leaseweb?