Klacht Leaseweb: Leaseweb wil niet binnen 60 dagen mijn domeinen laten verhuizen

Dalinka

Goedemorgen,
Ik heb een klacht over het bedrijf "Leaseweb". Ik ben bezig 2 websites te bouwen. Ik heb onlangs de domeinen geregistreerd bij leaseweb aangezien zij de prijs laag hebben daarvoor. Nu wilde ik daar ook een hosting-pakket nemen, maar ik vind de prijs daar te hoog voor! Dus heb ik hosting genomen van bhosted. Dit moet normaal gesproken gewoon kunnen. Nu vraagt bhosted weer om ze te verhuizen naar bhosted anders kunnen zij de URL's niet vrijmaken. Nu kan/wil leaseweb de URL's niet laten verhuizen binnen 60 dagen. Ik heb de verhuiscodes van hen wel gekregen, maar er zit een slot op die er volgens Leaseweb de eerste 60 dagen niet af kan.

serverTransferProhibited noemnden ze dat slot.

Ik wil 2 zakelijke websites bouwen en ik kan helaas niet 2 maanden gaan zitten wachten en ook nog gaan betalen voor die domeinen per maand bij Leaseweb. Dit kan toch niet??? Ik zou dit liever vandaag nog opgelost zien dan morgen.

D. Wesselink

Ik wil erg graag dat de URL's vandaag nog vrijgegeven worden zodat de websites verhuisd kunnen worden naar bhosted en online kunnen.

Wij vinden dat Leaseweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?