Klacht Leatherbuilders.nl: 2,5 week geleden verf besteld en betaald, nog niks ontvangen. Geen reactie op mails.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 65286
Gebruiker
RM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2,5 week geleden Angulus leerverf en Duller besteld. Nog steeds niks ontvangen. Ik kreeg direct na de bestelling de volgende mail: "Dank u voor uw bestelling bij Leather Builders. Zodra uw bestelling verzonden is sturen wij u een email met daarin een link waarmee uw bestelling online kan volgen via www.tracktrace.nl. Als u nog vragen heeft dan kunt ons dagelijks tussen 09:00 en 21:00 bereiken op het telefoonnummer 3136 2022020."
Sindsdien echter niets meer gehoord. Bellen kan ik niet want het telefoonnummer klopt niet (3136??).
Tweemaal gemaild met de vraag wanneer ik mijn spullen kan verwachten. Geen reactie op vernomen.

De oplossing

Ik wil mijn bestelde spullen per ommegaande ontvangen, of mijn geld terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Leatherbuilders.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    RM
    Datum
    Naar aanleiding van mijn klacht, zowel aan op het mailadres van LeatherBuilders.nl als op deze website van de consumentenbond, geen enkele reactie gehad van LeatherBuilders. Wél binnen 48 uur na de klacht alsnog mijn spullen via PostNL opgestuurd gekregen. Je moet dus kennelijk eerst klagen bij LeatherBuilders om je producten geleverd te krijgen. Maar eind goed, al goed.
  2. Auteur
    RM
    Datum
    Producten uiteindelijk, na klagen, wel geleverd, maar zonder commentaar op de klachtenmails. Getuigt van weinig klantvriendelijkheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leatherbuilders.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen