Klacht Leatherbuilders.nl: Geen respons, geen bevestigingsmail en nog geen bestelling ontvangen

Leerverf

Beste Heer/Mevrouw,

Ik heb een bestelling bij u geplaatst nadat ik al enkele mails had gestuurd met een vraag over welk product ik nodig had. Ik heb toch besloten het maar te proberen. Ik heb via paypal betaald en zag dat wanneer het voor 3u besteld was, het de volgende dag binnen zou zijn. Een paar dagen later heb ik nog geen bevestigingsmail gezien van de bestelling en dus ook geen bestelling binnen gekregen. Ook heb ik geen mail teruggekregen op de vraag waarom ik geen respons krijg. Toen ik naar uw bedrijf ging googlen kwam ik op deze site terecht en het leek erop dat de meeste mensen via deze weg hun probleem wel opgelost kunnen krijgen. Ik hoop dat dit via deze weg lukt
M.v.g.

Het product toegezonden krijgen, of het geld terug.

Leatherbuilders.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Leerverf
    Heb telefonisch contact op kunnen nemen (door op internet het telefoonnummer op te zoeken van conceptivity bv, aangezien ik deze niet op de site zag staan). Het is netjes afgehandeld en ik heb mijn bestelling de volgende dag binnen gekregen.
    Even bellen dus!

Ook een klacht indienen over Leatherbuilders.nl?