Klacht Leatherbuilders.nl: Leatherbuilders.nl niets geleverd geen respons

Basdijkhuis

Ik heb maandag voor 15.00 verschillende producten besteld. Deze zouden de volgende dag geleverd worden. Ik heb gister niets ontvangen en ze gemaild. Inmiddels nog niets ontvangen en geen mailtje terug gehad. Ik heb hen gekozen omdat ik de producten snel in huis zou hebben. Ik heb het voor vrijdag nodig. Ik heb ook geen mailtje ontvangen dat het verstuurd is, wat ik wel zou moeten hebben diezelfde dag.

De producten voor vrijdag geleverd.

Leatherbuilders.nl
    Beste heer Dijkhuis,Afgelopen week waren wij onze goederenverhuizing (ivm een nieuwe verzendpartner) aan het afronden. Helaas zijn er door de verhuiswerkzaamheden enkele bestellingen geweest die niet tijdig verstuurd zijn. Ook waren wij in mindere mate bereikbaar.Wij willen u onze excuses aanbieden voor deze ongemakken. Vandaag wordt de bestelling aan uw deur bezorgd, ook hebben we ter compensatie per email een kortingsbon naar u toegestuurd. Mocht u verder met ons in gesprek willen gaan dan vernemen we graag meer van u. Met vriendelijke groeten,Team Leather Builders
    Basdijkhuis
    Lage compensatie voor het verlies wat ik heb geleden. Ik had het voor vrijdag nodig, en heb het dus niet kunnen voltooien waardoor ik geld ben misgelopen. Ontevreden met de compensatie. De 10% is helemaal niets in vergelijking met het verlies.
    Leatherbuilders.nl
    Beste heer Dijkhuis,Wij hebben u nu al enige tijd benaderd (5x gebeld, 1 voicemail, 1 email bericht) met het voorstel om bestaande klanten naar u door te verwijzen zodat u klussen voor hun kunt uitvoeren. Wij hebben u zelfs gratis spullen aangeboden voor deze klussen. Helaas heeft u op geen van onze pogingen gereageerd.

Ook een klacht indienen over Leatherbuilders.nl?