Opgelost door Leatherbuilders.nl: Niet leveren van bestelde artikelen en geen gehoor geven aan mail of telefoon.

r.l

Ik heb een bestelling gedaan op 10 maart 2014.
Het is vandaag 14 maart en heb nog steeds niets vernomen van mijn bestelling ondanks mijn mailtjes naar info@leatherbuilders.nl en herhaaldelijk bellen naar nummer 036 2022 020.

Ik wil of de producten geleverd krijgen binnen een week of mijn geld terug zodat ik bij een ander bedrijf het kan bestellen. Het gaat om een totaal van 48,65

Leatherbuilders.nl
    Beste heer Lodewijk,Afgelopen week waren wij onze goederenverhuizing (ivm een nieuwe verzendpartner) aan het afronden. Helaas zijn er door de verhuiswerkzaamheden enkele bestellingen geweest die niet tijdig verstuurd zijn. Ook waren wij in mindere mate bereikbaar.Wij willen u onze excuses aanbieden voor deze ongemakken. Vandaag wordt de bestelling aan uw deur bezorgd, ook hebben we ter compensatie per email een kortingsbon naar u toegestuurd. Mocht u verder met ons in gesprek willen gaan dan vernemen we graag meer van u. Met vriendelijke groeten,Team Leather Builders
    r.l
    Na mijn klacht te hebben aangegeven kreeg ik netjes alle artikelen geleverd binnen 24 uur. Toppie. Als de volgende bestelling wel gelijk geregeld is heeft u er een klant bij. In deze tijd raakt men gauw in paniek als het een paar dagen duurt misschien dat daar nu wat aan gedaan wordt.

r.l

Ook een klacht indienen over Leatherbuilders.nl?