Klacht Lebara Mobile: 4g kwijt krijg 3g en mijn beltegoed weg

bentheman1963

hallo ik heb prepaid zit in spanje heb teveel data gebruikt maar heb nogmasls 3g opgewaardeerd en 4 g opgewaardeerd ik krijg hier maar 3 g maar ze pakken wel mijn 4 g data weg en ik betaal via mijn beltegoed had 9gig 3g en 9 gig 4g nu nog maar 5 gig 4 g en beltegoed weg ik snap fair polici maar dit is niet echt fair 4 g pakken waar ik meer voor betaal 3g niet maar dat krijg ik hoe kan dat gr b.hofmann

een oplossing

Lebara Mobile
    Geachte meneer Hofmann,

Lebara mobiel internet is in het buitenland beschikbaar op 3G snelheid; niet op 4G snelheid. Lebara vermeldt dit inmiddels op de Lebara website, zie https://mobile.lebara.com/nl/nl/roamingfaq Omdat dat
    eerder niet het geval was heeft Lebara de met u besproken en overeegekomen compensatie toegekend.

Net als bij datagebruik in Nederland geldt dat dataverbruik in eerste instantie met een eventueel geactiveerde 4G databundel wordt verrekend – ook als er geen 4G netwerkdekking beschikbaar is - en daarna met een eventueel geactiveerde 3G databundel.

Graag wensen wij u nog veel bel- en internetplezier met Lebara.

Lebara Mobile

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?