Klacht Lebara Mobile: Activeren van de simkaart bleek onmogelijk

Klachtnummer
# 170747
Gebruiker
Jacqkw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Was Afgelopen weekend in Duitsland. Dringend Internet nodig. 1 G simkaart gekocht voor mijn Huawei mifi. Activeren bleek onmogelijk. Op de site stond regelmatig: Sorry, geen service. Telefoongesprekken werden afgebroken. Kortom, geen Internet. Zelfs mijn klacht kan niet gemaild worden aan Lebara. Heb namelijk geen handynummer.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn €14,98 terug, met excuses voor een rampzalig weekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen