Klacht Lebara Mobile: Bellen en gebeld willen worden met nieuwe telefoon en oude prepaid lebara kaart.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278295
Gebruiker
Kadetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb n nieuwe telefoon simlockvrij en n prepaidkaart van mn oude telefoon. Deze is twee weken verlopen ,maar er zit veel beltegoed op. Kaart in telefoon gedaan en geeft alles weer.ik kan alleen niet bellen en heb geprobeerd de kaart op te waarderen., lukt niet

De oplossing

Graag weer bellen en mn kaart met veel tegoed kunnen gebruiken

1 reactie

  1. Auteur
    Lebara Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, meneer,

    Neem svp nog vandaag voor 17:00 uur telefonisch contact op met Lebara Klantenservice (0619001200 of 0900 4321321) om het telefoonnummer van de SIM-kaart door te geven, zodat zij uw melding in behandeling kunnen nemen. Dit om te voorkomen dat uw aansluiting mogelijk op korte termijn beëindigd wordt, waarbij uw telefoonnummer en tegoed vervallen (zie www.lebara.nl/av artikel 3.6).

    In afwachting van telefoontje, met vriendelijke groet,
    Lebara Mobile


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kadetje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets aan gedaan helaas
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen