Klacht Lebara Mobile: Beltegoed onterecht bevroren!

Klachtnummer
# 266229
Gebruiker
elvaro
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 17-05 heeft Lebara mijn beltegoed (€11,39) bevroren, terwijl deze t/m 16-8-2017 geldig is. Diverse berichten hierover naar Lebara gestuurd, maar tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Aangezien het niet de eerste keer is dat zij de fout ingaan èn het niet oplossen, wordt het daarom tijd om het uit handen te geven in de hoop dat het snel en juist opgelost wordt.

De oplossing

Dat mijn beltegoed alsnog vrijgegeven wordt zodat ik dit voor 16-08 op kan maken!

2 reacties

  1. Auteur
    elvaro
    Datum
    Klacht op 1 juli 2017 hier geplaatst, maar nog steeds geen reactie van Lebara ontvangen. Slechte zaak.
  2. Auteur
    elvaro
    Datum
    Ik ben nou al 2 maanden bezig met deze klacht, maar nog steeds geen enkele reactie van Lebara ontvangen. Schandalig hoe Lebara met zijn klanten omgaat..

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen