Klacht Lebara Mobile: Bevestiging van opzegging naar mijn email

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596172
Gebruiker
Meijles
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wacht op mijn opzegging van de contract met lebara per email sinds weken

Gewenste oplossing

Bevestiging van mijn opzegging
Geboden oplossing
Mijn emailadres is bekend: ursula.jaenich.meijles@gmail.com Lebara wil nu €63,50. Dit zou nog open staan. Deze rekening kreeg ik in opdracht van Cannock?!?! Ik heb nooit een rekening ontvangen en weet niet waarvoor dit is. Op 23-06-2022 heb ik op advies van de consumenten bond, Cannock opgebeld en gemeld dat als dit een echte rekening van Lebera is, hij dit schriftelijk toe moet sturen. Tot op heden niks meer ontvangen en gehoord. Wil nu weten of alles is opgelost of niet. Zo nee, staat er nog een rekening open? En zo ja hoeveel. Ik vind het jammer dat ik van Lebera zelf niks hoor of ontvang. Wel proberen ze telkens geld van mijn rekening te halen terwijl ik allang weg ben. Maar krijg hierover vooraf geen rekening, mail of bericht dus ik weiger tot dan iets te betalen als ik niet weet waarvoor. Met vriendelijke groet Ursula Meijles
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Lebara Mobile
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen