Klacht Lebara Mobile: Contractontbinden wordt verzaakt bij Lebara

Klachtnummer
# 401105
Gebruiker
Igor
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 2 jarig sim only abbonement bij Lebara. Over 6 maanden loopt het contract af maar omdat ik niet tevreden ben over de 4G snelheid en omdat ik steeds meer data nodig heb wil ik naar een andere provider. Nu is er de mogelijkheid om vroegtijdig je contract te ontbinden en je resterende maanden moet je dan betalen. Dan ben je vrij om met nummerbehoud naar een andere provider te gaan. Nu heb ik gebeld om dit te regelen en was geen enkel probleem. Ze zouden het in gang zetten en mij een bevesting per email sturen. Ik heb er nooit meer wat van gehoord dus belde ik opnieuw. Er werd gezegd dat er niets was gebeurd en dat het nu goed zou gaan en ik een email zou krijgen. Nu heb ik weer geen email ontvangen dus het is voor mij onmogelijk om dit te regelen.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn contract ontbinden dan betaal ik de resterende bedragen en dan kan ik met nummerbehoud naar een andere provider.

2 reacties

  1. Auteur
    Igor
    Datum
    Wordt er gewoon nooit gereageerd? Ik heb inmiddels nog een keer gebeld
  2. Auteur
    Igor
    Datum
    .

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?