Klacht Lebara Mobile: Diefstal van beltegoeden, door onwetendheid van de consument

Klachtnummer
# 567769
Gebruiker
L.A. van Frederikslust
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Koop heel vaak Lebara opwaardeer minuten voor mijn mobiel(ouder model zonder wifi /internet).
Sinds enige tijd gebruik ik echter een mobiel van Samsung(modern)
Ervaar echter dat gebruik van dit toestel nadelig is doordat ik de wifi/internet thuis natuurlijk altijd aan staat.
Hierdoor verlies ik mijn beltegoed soms binnen een paar minuten.

Ben u het met mij eens dat Lebara en eventueel andere merken, de klant erop moeten attenderen dat moderne apparaten niet geschikt zijn voor hun beltegoeden.
Het gebruik van de simpele / zonder wifi gebruik een must is.

De oplossing

ik wil minimaal 30 euro terug voor niet gebruikt tegoed

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen