Klacht Lebara Mobile: Geen bereik, oplossing niet mogelijk. Graag geld terug

W. ten Seldam

Enkele weken geleden sim only afgesloten daar met hoogste pakket aan buitenland.

Ik heb echter NOOIT kunnen bellen of internetten over de grens. Dit waren juist de redenen om over te stappen naar hen

De eerste 10 dagen waren ze telefonisch geheel onbereikbaar
Mail wordt niet beantwoord.

Uiteindelijk gaan bellen. De medewerkers daar zijn aangenomen om 2000 standaard vragen te stellen, oplossen kunnen ze niet eens.
Eerst werd me aangegegeven dat ze fair use policy hebben. Geef ik aan: Joh, ik wou dat ik tegen 't maximum aan kon zitten, ik heb geen internet in t buitenland !!

Uiteindelijk maar om mijn geld teruggevraagd. Dat doen ze niet. Reden: Ik had het gelijk moeten melden. DAT HEB IK GEDAAN ALLEEN WAREN ZE 10 DAGEN ONBEREIKBAAR. Via mail ligt alles vast.

Concreet: Ik wil overstappen met nummerbehoud en ik wil aansluitkosten en 1e maand terug. Samen een bedrag van € 40. Simpel omdat ik niet gekregen heb wat ik besteld heb. Dan vergeten we de uren bellen / mailen / chatten met hen gemakshalve maar

Nummer vrij laten geven voor portering
Betaalde bedrag a €40 retour

Graag alsnog reactie!
    Beloofde sim kaart: niet ontvangen vooralsnog
    Netwerk buitenland: nee
    Nog geen enkele reactie 🙄
    Graag alsnog reactie
    Lebara reageert niet tot nu toe!
    W. ten Seldam
    Inmiddels is 't 1 augustus.
    Nog GEEN ENKELE reactie.
    Graag alsnog !!
    W. ten Seldam
    Benieuwd of ik tussen nu en een jaar antwoord krijg en m'n geld terugkrijg
    Nog nooit ook maar 1 letter of woord reactie gehad
    Uiteraard graag alsnog !!

"Je klacht aan Lebara Mobile wordt bijna gesloten
    Het is al een tijdje stil rond jouw klacht aan Lebara Mobile en over enkele dagen wordt de klacht automatisch gesloten. Door een reactie te plaatsen, blijft de klacht actief en wordt de looptijd weer verlengd. Als de klacht gesloten is, kan niemand meer reageren op de klacht. "
    Waarom via Klachtenkompas?
    Maximale aandacht voor je klacht

Is dat zo? Vooral door mijzelf dan

W. ten Seldam
Niets. Niemand reageert. Behalve de automatische reactie-machine. Niks gehoord, niks gezien. Alleen dat de klacht bijna verloopt een x of wat

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?