Klacht Lebara Mobile: jongere misleiden bij school

Klachtnummer
# 46653
Gebruiker
christl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft via mij een abonnement bij tele2 , zij is door een vrouw die voor lebara werkte verteld dat ze gratis sim kaartje met maand internet kon krijgen een super actie ze moest alleen even haar nummer doorgeven. Dit heeft ze dus gedaan , waardoor het abonnement wat op mijn naam staat is gestopt. Ze hoefde zich niet te legitimeren en mede met haar deden vele klasgenoten hetzelfde. Ook is het zo dat als iemand een telefoon pikt en ze dus een maand gratis internet hebben , vind het een belachelijke manier van verkopen of promoten van je product.

De oplossing

Dat tele2 dit terugdraait en er geen kosten zullen zijn, en het verboden wordt om bij scholen en zonder legitimatie dit te kunnen doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties