Klacht Lebara Mobile: Kan ineens niet meer bellen!

Klachtnummer
# 253435
Gebruiker
Ruud55
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een prepaid telefoon voor het geval van calamiteiten. Echt bellen doe ik er zelden mee. Toevallig ontdekte ik recent (ik dacht: “ik zal mijn vaste nummer even bellen om te controleren of alles nog werkt”) dat ik er niet meer mee kon bellen! Beltegoed is aanwezig, en is nog geldig tot april 2017. Ook op andere locaties kan ik niet bellen. Als ik een nummer kies verschijnt al na korte tijd de melding: ‘oproep beëindigd’, terwijl er helemaal geen verbinding tot stand is gekomen. Het opvragen van het beltegoed werkt echter wél, dus aan de telefoon zelf kan het niet liggen. Ik heb de klantenservice gemaild, via het webformulier, maar geen reactie. Aan zo’n telefoon (lees: provider) heb ik dus niets!

De oplossing

Dat ik mijn (vooruit betaalde) beltegoed weer kan gebruiken om te bellen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen