Opgelost door Lebara Mobile: Lebara heeft veel te veel geld gerekend voor mijn telefoongesprekken!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 256753
Gebruiker
A. Liebergen v Bekkum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een prepaid-telefoon met 10 = 20 bundel van Lebara. Daar stond plm. 90,00 euro op. Omdat in Zwitserland mijn gewone mobiel stuk ging, heb ik de prepaid gebruikt om te bellen van Zwitserland naar Nederland. Ik had van Lebara 2x een sms'je ontvangen, waarin stond, dat een telefoongesprek van CH naar NL 0,35 euro (excl.) per minuut kost. Heb 2 gesprekken gevoerd: 1x 6,27 min. en 1x 2 min. Toen was tot mijn grote verbazing het tegoed op (?). Blijkt, omdat CH geen Eu-lid is, dat Lebara 7,98 per minuut rekent. Per mail een klacht ingediend, dat helpt niet. Ook op mijn opmerking: "en die sms'jes dan" krijg ik geen antwoord. Ben heel boos!
Heb 3 foto's gemaakt van de sms'jes, maar ik krijg die niet bijgevoegd.
Hopelijk kunt u bij Lebara druk uitoefenen.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank,
L. Van Liebergen, lidnr. 08425922

De oplossing

Ik wil dat Lebara de tel. gesprekken afrekend volgens de prijs van de sms'jes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Liebergen v Bekkum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen