Opgelost door Lebara Mobile: Lebara is en blijft slecht in de omgang apart dat ze hun eigen beleid niet nakomen
Details
De klacht
Beste mede mens,Ik heb een maandelijkse opzegbaar abonnement bij Lebara, deze is opgezegd op 7 december 2020. Er geldt een 30 dagen opzegtermijn. Lebara hanteert een volle kalendermaand regeling dit houdt in dat mijn abonnement echter 31 januari 2021 stop gezet moet worden. Lebara heeft mij een email verstuurd met de mededeling dat ze dit door voeren op 28 februari. dit is geheel onterecht en gaat in strijd met hun eigen regels betreft het opzeg termijn van één maand. Buiten dat zijn er ook misstanden rondom mijn GB. Ik heb 5 GB bij Lebara wat opmerkelijk genoeg al in de helft van de maand verbruikt was. Met data besparing aan was het afgeschreven. Nu ik bij een andere provider zit heb ik 4 GB en zonder data besparing aan hou ik na dat de maand om is nog 2,5 GB van goede maand over die niet gebruikt is. Al mijn telefoontjes en e-mails worden met moeite verwerkt en behandeld en vaak in de doofpot gestopt of überhaupt genegeerd. Kwalijke zaak en wil nu mensen behoeden voor deze vage praktijken.
De oplossing
een tegemoetkoming van de laatste factuur zou jullie naam goed doen.Maar een oprechte aanpak met een goed excuses die worden gemaakt zal ook op zijn plaats zijn. Ik wil dat jullie naar het systeem kijken en veranderen wat niet juist is en je medewerkers goed opleiden in plaats van gebrekkige Nederlands sprekende mensen in dienst
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.