Opgelost door Lebara Mobile: Lebara is en blijft slecht in de omgang apart dat ze hun eigen beleid niet nakomen

content Opgelost

Beste mede mens,
Ik heb een maandelijkse opzegbaar abonnement bij Lebara, deze is opgezegd op 7 december 2020. Er geldt een 30 dagen opzegtermijn. Lebara hanteert een volle kalendermaand regeling dit houdt in dat mijn abonnement echter 31 januari 2021 stop gezet moet worden. Lebara heeft mij een email verstuurd met de mededeling dat ze dit door voeren op 28 februari. dit is geheel onterecht en gaat in strijd met hun eigen regels betreft het opzeg termijn van één maand. Buiten dat zijn er ook misstanden rondom mijn GB. Ik heb 5 GB bij Lebara wat opmerkelijk genoeg al in de helft van de maand verbruikt was. Met data besparing aan was het afgeschreven. Nu ik bij een andere provider zit heb ik 4 GB en zonder data besparing aan hou ik na dat de maand om is nog 2,5 GB van goede maand over die niet gebruikt is. Al mijn telefoontjes en e-mails worden met moeite verwerkt en behandeld en vaak in de doofpot gestopt of überhaupt genegeerd. Kwalijke zaak en wil nu mensen behoeden voor deze vage praktijken.

een tegemoetkoming van de laatste factuur zou jullie naam goed doen.
Maar een oprechte aanpak met een goed excuses die worden gemaakt zal ook op zijn plaats zijn. Ik wil dat jullie naar het systeem kijken en veranderen wat niet juist is en je medewerkers goed opleiden in plaats van gebrekkige Nederlands sprekende mensen in dienst

Anoniem
    Schijnbaar laat Lebara wederom blijken hoe ze met klanten omgaan door niet te reageren op vermelde klachten.
    Zeer treurig.
    Het gevoel en gedachte dat Lebara zich schuldig maakt aan oplichting wordt met de dag sterker en bevestigd door het niet reageren op de reacties en e-mails die ik verstuurd heb

Anoniem
Laatste factuur ter compensatie terug betaald. Zeer tevreden met de oplossing. Ik wacht het tot vrijdag af. Er werd nu na aanleiding van dit bericht op klachtenkompas goed geluisterd naar mijn verhaal. Er is toegezegd dat de schade door de problemen worden herstelt en wacht dit nog af. Jammer dat de klachtenkompas hier bij een rol had moeten spelen maar voor de rest is het excuus en erkenning wat gemaakt is samen met de tegemoetkoming erg prettig ter afsluiting van deze vervelende situatie. Opgelost, onder voorbehoud

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?