Klacht Lebara Mobile: LEBARA-ONE keuze zorgt voor verkeerde, veeel duurdere, abonnementen wegens fouten in de website..

Klachtnummer
# 187333
Gebruiker
René
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met LEBARA-ONE beltaal je €0,01/Mb, maqar mijn dochter had na opwaarderen via de button LEBARA-ONE al binnen een paar uur haar tegoed op,
terwijl ze er meestal een maand mee doet.
Maar het blijkt aan de website te liggen want als je klikt op SHOP - BELTEGOED - ONE dan opent een nieuwe pagina.
Dan is er maar 1 optie zichtbaar : BELTEGOED OPWAARDEREN
En toen heb ik die keuze gemaakt, waarbij nergens meer LEBARA-ONE staat.
Maar dan kost een Mb ineens €0,50 !
Ik accepteer niet dat door een foutieve website ik zelfs bij een 2e poging hetzelfde verkeerde tegoed besteld heb.Nu ik een 3e keer kijk vindt ik helemaaaaaal onderaan de pagina de optie om mbv LEBARA-ONE op te waarderen,
terwijl boven de de button OPWAARDEREN keurig LEBARA-ONE staat.
En op de volgende pagina staan er dan 21 keuzes waarvan er slechts EEN in kleine lettertje Lebara One vermeld. ALLE overige optie's zijn veel duurdere abonnementen.

De oplossing

Terugdraaien gewoon tegoed in LEBARA-ONE tegoed en website aanpassen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen