Klacht Lebara Mobile: Lebara rekent onterechte kosten door en communiceert als een dweil

sad Niet opgelost
webellen#67

Eind 2019 kreeg ik al buitenlandkosten doorgerekend die ik ontleed heb en Lebara niet kon toelichten maar wel doorberekenen. Daarnaast ook kosten voor gebruik in de EU doorberekend gekregen die wettelijk zijn ondervangen in de bundel onder de EU roaming regulation... Maar nu onlangs weer kosten voor een sms naar het VK ontvangen die 5 maal wordt doorberekend op de factuur... ja u leest het goed.
Financieel zal ik hier niet aan onderdoor gaan echter dit is natuurlijk niet kies en een bedenkelijke manier van handelen.
Maar hier stopt het niet want bij navraag van al deze praktijken volgt in eerste instantie een onjuist antwoord met verder gevolg totale stilte bij reactie op hun onzin antwoord. Echter nimmer een correctie op de factuur.
Dan denk je dat daar instanties voor zijn om dat in de gaten te houden zoals de telecomwaakhond ACM... maar na die eerst het EU beleid zelf uit te hebben gelegd rondom gebruik in de EU, geven die aan dat ze alleen iets kunnen doen als het een collectief probleem is... Dat laatste begrijp ik deels maar heeft dan wel als gevolg dat misstanden zoals deze dus gewoon kunnen doorgaan... en Lebara nooit op zijn vingers wordt getikt over dit 'reken je rijk' beleid. En met name dat is toch het hele idee van EU wetgeving en een waakhond... ik zal toch niet de enige zijn die dit frauduleuze handelen ervaart... enfin, vandaar ik het nu maar hier meldt met de nieuwsgierigheid of anderen dit ook ervaren?

Eerlijk gezegd is die optie waarschijnlijk al gepasseerd aangezien de onzin antwoorden al gegeven zijn en het zeer onwaarschijnlijk is dat Lebara dat zal herroepen. Dit bedrijf gaat mij dan ook niet helpen maar als meerderen dit handelen ervaren is het belangrijk dat het op tafel komt.

webellen#67
Klacht niet opgelost maar ik moet hier een reactie plaatsen anders sluit deze klacht automatisch?????

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?