Klacht Lebara Mobile: Lebara weigert SIM-only stop te zetten ivm geen bereik in Friesland (omgeving 9294 kc).

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 523280
Gebruiker
Ad Canton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds januari 2020 een sim-only abonnement bij Lebara.
In voorjaar 2020 heb ik vakantiehuisje gekocht in Friesland. Daar blijk ik geen bereik te hebben met Lebara.
Ik heb dit aangekaart bij de zaak waar ik het abonnement gekocht heb (Electroworld Balter Sittard); deze heeft mij proberen te helpen door een leentoestel mee te geven en een nieuwe SIM-kaart te geven. Dit helpt echter niet.
Zowel Electroworld als ik zelf proberen nu bijna een jaar het abonnement op te zeggen, maar dat schijnt voor Lebara niet mogelijk te zijn: ze komen hun slogan na: Lebara is niet te stoppen..........
Tijdens mijn laatste contact heb ik aangegeven dat ik het helemaal gehad heb met Lebara en dat ik, wanneer vóór 22 februari geen voor mij positief antwoord heb, ik de consumentenbond zal inlichten. Bij dezen......

Ik hoop dat u mij kunt helpen en dat het u lukt om Lebara in mijn geval te stoppen. Mijzelf en Electroworld Balter in Sittard is het tot nu toe niet gelukt: men antwoordt niet of "ze zoeken het uit".

Alvast veel dank en
vriendelijke groeten,

Ad Canton

De oplossing

Lebara moet het abonnement van mobiel nummer 06-44477064 stoppen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ad Canton
Datum
Uiteindelijke oplossing
wederom afwachten of datgene wat toegezegd is (abonnement stoppen per 1 maart) daadwerkelijk en zonder kosten gerealiseerd wordt. Aanmaning gekregen over factuur die niet betaald zou zijn
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen